برگزیده ها
مکاتبه با بانک مرکزی برای ممانعت از اخراج کارکنان موسسه مالی ادغام‌شده «آرمان»

مازندمجلس: نماینده خرم‌آباد در مجلس گفت: در حال مکاتبات با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد جهت جلوگیری از اخراج کارکنان مؤسسه مالی آرمان که در مؤسسه ملل ادغام شده است، هستیم.

مازندمجلس: محمدرضا ملکشاهی‌راد نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی ، درباره آخرین پیگیری‌ها در زمینه حل مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری گفت: نیروهای شاغل در دو مؤسسه مالی وحدت و آرمان که بخش عمده‌ای از شعباتشان در خوزستان و لرستان است با شایعاتی درباره اخراج از مؤسسه ملل ـ که در آن ادغام شده‌اند ـ مواجه شدند.

وی با تأکید بر مخالفت نمایندگان استان‌های لرستان و خوزستان با تعدیل این نیروهای عمدتاً جوان از کار اظهار داشت: در شرایطی که نرخ بیکاری در کشور بسیار بالاست نباید نیروهای مشغول به کار را هم از کار بیکار کرد.

ملکشاهی‌راد گفت: به مدیران مؤسسه ملل تذکر اکید می‌دهیم که در تصمیم خود برای اخراج تعدادی از کارکنان خود تجدیدنظر کنند و موجب سرخورده‌تر شدن جوانان ما نشوند.

وی رقم نیروهای در معرض اخراج از مؤسسه ملل را قابل‌توجه خواند و تصریح کرد: تعدیل این نیروهای شاغل موجب افزایش حجم مراجعات به مجلس و تجمعات در برابر ساختمان‌های پارلمان در اعتراض به وضعیت اشتغال خواهد شد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال تنظیم مکاتباتی با مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد به‌منظور جلوگیری از اجرای تصمیم مؤسسه ملل جهت اخراج جمعی از کارکنان خود هستیم.

اخراج نیروهای مؤسسه ملکشاهی‌راد کارکنان تصمیم تعدیل درباره خوزستان لرستان شورای مرکزی گفت‌وگو آرمان نماینده خرم‌آباد اسلامی