برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر خارجه ایران در یک پیام توییتری تصریح کرد که رئیس‌جمهور آمریکا شیوه جدیدی برای نشان دادن احترام به مردم ایران دارد و بهترین روش وی، احترام به ملت ایران از طریق محروم کردن آنها از منافع اقتصادی ناشی از برجام است.

مازندمجلس: «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در واکنش به مواضع تند اخیر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران و حمایت از آشوب‌ها در برخی شهرهای ایران در یک پیام توییتری نوشت: «ترامپ شیوه عجیبی برای نشان دادن «چنین احترامی» برای ایرانیان دارد: از برچسب زدن آنها بعنوان یک «ملت تروریست» و ممانعت از ورود آنها به آمریکا گرفته تا توهین‌ تنگ‌نظرانه به نام خلیج فارس. اما بهترین آن، «کمک به آنها» از طریق محروم کردنشان از منافع اقتصادی ناشی از برجام است».
به گزارش نامه نیوز وزیر خارجه ایران در حالی چنین اظهاراتی را مطرح کرده است که از زمان آغاز اعتراضات مردم ایران به وضعیت اقتصادی در ایران، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که چندی پیش در سخنرانی خود، مردم ایران را تروریست خوانده بود و با صدور یک فرمان اجرایی، مانع از ورود اتباع ایرانی به خاک آمریکا شده بود، در پیام‌های متعدد توییتری، از آشوب‌های پراکنده در برخی شهرهای ایران حمایت کرد.
وی همچنین تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا معترضان در برخی شهرهای ایران را به آشوب دعوت کند و به نوعی سعی دارد این اعتراضات را تلاشی برای تغییر نظام جلوه دهد.
آمریکا ترامپ شهرهای تروریست اقتصادی اعتراضات توییتری گرفته حمایت خارجه دونالد رئیس‌جمهور مواضع