برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس گفت: همه ما علاقمند به حل مشکل بیکاری هستیم اما نظام بانکی و دست اندرکاران دولتی، مسیری را می روند که مسیر حمایت از تولید نیست.

مازندمجلس: علی بختیاری ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران تابعه وزارت کار در استان با اشاره به مطالب مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: همه ما علاقمند به حل مشکل بیکاری هستیم اما نظام بانکی و دست اندرکاران دولتی، مسیری را می رود که مسیر حمایت از تولید نیست.
 نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه  افزود: پول گرانی را به تولیدکننده می دهیم و توقع داریم تولید کند، در حالی که ۶۰ درصد درآمد یک تولیدکننده به تامین اجتماعی، مالیات و ارزش افزوده می رود.
بختیاری تصریح کرد: با پولی که با نرخ ۱۸ درصد داده می شود، واحدها ورشکسته شده و به نوعی به بانک ها بدهکارند که با تاخیر در پرداخت، جریمه می شوند. با این وضعیت چه کالایی می توان تولید کرد؟
وی بیان کرد: این ها واقعیت هایی است که همه می دانیم و مجلس کار خاصی برای این موضوع نمی تواند بکند و بخشی از موارد در برنامه ششم توسعه آمده و بخش هایی که لازم بوده در احکام مختلف مصوب شده اما اجرا نمی شود.
نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با اشاره به مشکلات مطرح شده درباره کارگران، قانون کار و ... گفت: باید این مسائل در داخل خود وزارتخانه ها به جمع بندی برسد و ما می توانیم در تعیین تکلیف به دوستان کمک کنیم.
تولید اشاره تولیدکننده استان بختیاری حمایت نماینده بانکی