برگزیده ها

مازندمجلس: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهید ستاری در میدان جنگ با طرح های تاکتیکی که ارائه کرد، توانست دهها جنگنده دشمن را به خاک بکشد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بیست و سومین مراسم سالگرد شهادت شهید سرلشکر منصور ستاری فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش که صبح امروز در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: به فرموده قرآن کریم همه انسانها طعم مرگ را خواهند چشید، اما چه بهتر است که مرگ ما با شهادت در راه خدا رقم بخورد.

وی با اشاره به جایگاه شهید ستاری و دیگر قهرمانان نیروی هوایی ارتش گفت: همه پرستیژ نیروی هوایی ارتش به شهید ستاری و همرزمان شهیدش است، چراکه او کم حرف می زد و  بسیار عمل می کرد.

حجت الاسلام جلیلی صفت با بیان اینکه اگر کسی بخواهد موفق باشد باید تقوا و علم را توامان داشته باشد، افزود: شهید ستاری نمونه بارز فرمانده عالم، متخصص، دانشمند، باهوش و از همه مهمتر مومن و با تقوا بود.

وی با بیان اینکه در شرایط معمول و متداول همه یکسان هستند، افزود: در دگرگونی های جامعه، در فتنه ها و جنگ هاست که جوهره وجودی انسانها آشکار و نمایان می شود، همانگونه که شهید ستاری و همرزمانش این جوهره و غیرت را از خود نشان دادند.
 
جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حرف شهید ستاری صرف فعل «ما می توانیم» بود، او مرد کار و عمل بود و شبانه روز در جهت اهداف مجموعه کار میکرد، زمانیکه به ایشان وزارت پیشنهاد دادند نپذیرفت چراکه می خواست بیشتر عملیاتی باشد.

جلیلی صفت ادامه داد: شهید ستاری در میدان جنگ با طرح های تاکتیکی که ارائه کرد توانست دهها جنگنده دشمن را به خاک بکشد. تمام لحظات زندگی اش در جهاد و حرکت و تلاش و همت بود.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای نیروی هوایی ارتش تجلیل به عمل آمد.

ستاری هوایی جلیلی نیروی الاسلام چراکه انسانها افزود دادند جوهره اینکه شهادت جنگنده تاکتیکی عقیدتی سیاسی مراسم فرمانده