برگزیده ها
آزادي تعدادی از دانشجویان بازداشتی / فاطمه سعيدي : کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت شده تشکیل شود

مازندمجلس: یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس با اشاره به بازداشت تعدادی از دانشجویان طی اعتراضات اخیر، گفت: اخبار بازداشت دانشجویان در پی ناآرامی‌های اخیر با توجه به این‌که مراجع رسمی هنوز موضع‌گیری خاصی نداشته‌اند نگران‌کننده است.

مازندمجلس: فاطمه سعیدی اظهار کرد: طی روزهای گذشته گزارش‌ها و پیام‌های متعددی در این زمینه داشته‌ام که باعث شده موضوع را به اتفاق تعدادی از نمایندگان در مجلس به طور جدی پیگیری کنیم.
ی درباره این‌که وزارت علوم تاکنون چه اقدامی انجام داده است، گفت: امروز نیز با وزیر علوم تماس داشتم و ایشان از آزادی تعدادی از دانشجویان خبر دادند اما اذعان داشتند که تعدادی هنوز در بازداشت به سر می‌برند.
وی با ارائه دو پیشنهاد در وضعیت فعلی، بیان کرد: پیشنهاد بنده جلسه فوق‌العاده هیات رییسه فراکسیون امید است که امیدوارم ظرف امروز تا فردا بتوانیم این جلسه را برگزار کنیم. همچنین پیشنهاد تشکیل کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان و دانش‌آموزان بازداشتی را داشتم که این کمیته باید از تمامی فراکسیون‌های سیاسی مجلس  نماینده‌ای داشته باشد.
این عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس افزود: فارغ از میزان تقصیر بازداشت شدگان، وظیفه ما به عنوان نماینده مجلس پیگیری وضعیت آن‌ها و اطمینان از احقاق حقوق‌شان به عنوان متهم و ... است.
وی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم تا با برقراری تماس با نیروهای امنیتی و انتظامی، جزئیات بیشتری از وضعیت بوجود آمده را بدست آوریم.

وضعیت تعدادی دانشجویان پیگیری پیشنهاد بازداشت کمیته رییسه فراکسیون عنوان بازداشتی داشتم فاطمه تشکیل امروز