برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر خارجه ایران بامداد شنبه نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره ایران که به درخواست دولت آمریکا برگزار شده بود را شکستی دیگر برای سیاست خارجی این کشور توصیف کرد.

مازندمجلس:  محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران بامداد شنبه، بعد از اتمام نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آشوب‌های اخیر ایران درباره آن اظهار نظر کرد. 
به گزارش نامه نیوز ظریف مخالفت اکثر اعضای این شورا با منطق دولت آمریکا برای برگزاری این نشست درباره مسائل داخلی ایران را «شکستی دیگر برای سیاست خارجی» دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا توصیف کرد.
وی در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: «شورای امنیت سازمان ملل متحد با تلاش عریان برای سرقت مأموریت این شورا مخالفت کرد. اکثر اعضا بر ضرورت اجرای کامل برجام و اجتناب از دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر تأکید کردند. شکستی دیگر برای سیاست خارجی دولت ترامپ.»
اکثر اعضای شورای امنیت در نشست بامداد شنبه، ضمن تأکید بر احترام به حق اعتراض مردم ایران، آشوب‌های اخیر را مسئله داخلی ایران خواندند و با یادآوری اینکه این رویدادها تهدیدی علیه صلح و امنیت بین‌المللی ایجاد نکرده‌اند، طرح آن در شورای مذکور را خارج از حیطه وظایف این شورا دانستند. 
شورای امنیت درباره ترامپ داخلی آمریکا خارجی سیاست شکستی تأکید اعضای مخالفت بامداد آشوب‌های