برگزیده ها

مازندمجلس: رهبر اکثریت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت که قانونگذاران قرار است طی روزهای آینده در حمایت از معترضان در ایران یک قطعنامه به رای بگذارند.

مازندمجلس:

به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کوین مک کارتی رهبر اکثریت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه با انتشار اطلاعیه‌ای، گفت: مجلس نمایندگان قرار است روز سه‌شنبه قطعنامه‌ای را در حمایت از معترضان در ایران به رای بگذارد و به دولت آمریکا در حمایت از این اعتراض‌ها بپیوندد.
مک کارتی در ادامه به طرح ادعاهایی بی‌اساس علیه کشورمان پرداخت و گفت: حکومت ایران مانع از حق آزادی بیان می‌شود و با مخالفان با زور برخورد می‌کند در حالی‌که میلیاردها دلار هزینه تروریست‌ها در خارج از این کشور می‌کند.
وی افزود: این قطعنامه حمایت آمریکا از معترضان ایرانی را نشان می‌دهد و از رییس‌جمهور ترامپ می‌خواهد اشتباهات گذشته را تکرار نکند. در این قطعنامه همچنین تاکید شده است که آمریکا در کنار مردم ایران که خواهان آزادی، زندگی بهتر و صلح هستند، می‌ایستد.
بر اساس این گزارش، در یک هفته گذشته برخی شهرهای ایران شاهد اعتراض عده‌ای از مردم این کشور بوده است که با پشتیبانی مقامات آمریکایی به ویژه دونالد ترامپ رییس‌جمهور این کشور مواجه شد.
وی بارها با انتشار پیام‌هایی مداخله‌جویانه در صفحه توئیتر خود به حمایت از این معترضان پرداخت و ادعاهایی علیه دولت ایران مطرح کرد.
حمایت آمریکا نمایندگان معترضان قطعنامه رییس‌جمهور می‌کند ترامپ گذشته آزادی پرداخت کارتی انتشار ادعاهایی گزارش