برگزیده ها

مازندمجلس: معاون رئیس‌جمهور گفت: جریان اصلاحات هیچ‌گاه رسیدگی به مشکلات مردم را رد نمی‌کند ولی از آن طرف هیچ نسبتی با جریان‌سازان اعتراضی اخیر چه داخلی و چه در سطح خارجی ندارد.

مازندمجلس: معصومه ابتکار در واکنش به اظهار نارضایتی رسانه های بیگانه و معاند نظام از عدم همراهی اصلاح طلبان با اعتراضات اخیر مردمی به خبرآنلاین گفت: البته این از ابعاد مثبت جریان اعتراضی خشونت طلب است که به طور کامل خودش را از جریان اصلاحات جدا کرد و از اصلاح طلبان تبری جست.
 معاونان رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: هیچ گونه ارتباط و سنخیتی بین جریان اعتراضی خشونت طلب با جریان اصلاح طلبی و جریانات همراه مردم نیست، این مسئله در شعارهایی هم که سرداده شد، کاملا مشهود و مشخص بود. جریان اعتراضی نه تنها جریان اصلاحات را رد کرد بلکه به شدت در مقام تخریب جریان اصلاحات برآمد بنابراین تمایز کاملی بین این دو وجود دارد.
وی با بیان اینکه جریان اعتراضی و سرخط هایش نباید هیچ انتظاری از جریان اصلاحات و مردم داشته باشد، ادامه داد: راه عموم مردم از اغتشاشگران، تحریک کنندگان و اغواگران جدا است. عامه مردم این را می دانند که جریان اصلاحات همواره از نقد حمایت کرده، همواره بر طرح مشکلات و تلاش جهت رفع معضلات و کاستی ها و رسیدگی به مسائل جامعه مخصوصا جوانان تأکید داشته و کنار ملت ایران بوده است.
ابتکار در پاسخ به اینکه آیا ضرورت دارد گفتگویی بین دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب برای مدیریت چنین بحران‌هایی انجام شود؟ گفت: حتما باید گفت‎وگویی بین آنها مخصوصا درباره سرمنشأ این جریانات اعتراضی شکل بگیرد.
جریان اعتراضی اصلاحات اصلاح جریانات ابتکار همواره مخصوصا اینکه خشونت طلبان درباره اصلاح‌طلبان