برگزیده ها

مازندمجلس: یک سناتور روس، در واکنش به اظهارات مداخله جویانه نماینده آمریکا در سازمان ملل در مورد ایران، اعلام کرد که آمریکا از هر فرصتی برای دخالت در ایران استفاده می کند.

مازندمجلس:
به گزارش نامه نیوز به نقل از ریانووستی، «ایگور موروزوف» یکی از اعضای کمیته بین الملل شورای روسیه گفت، اظهارات «نیکی هیلی» سفیر آمریکا در سازمان ملل درخصوص حوادث اخیر در ایران نشان از علاقه واشنگتن به از بین بردن توافق ژنو در مورد برنامه هسته ای ایران، دارد.
موروزوف گفت: طرف آمریکایی نیت خود را پنهان نمی کند و از هر فرصتی برای دخالت در سیاست داخلی ایران استفاده می کند.
وی افزود: ترامپ بارها، ایران را متهم به حمایت از تروریسم کرده است و مقامات دیگر کاخ سفید نیز گفته اند که ایران تعهدات برجامی خود را انجام نمی دهد. گر چه آژانس بین المللی انرژی اتمی نقض برجام توسط ایران را رد کرده است. بنابراین، آمریکا همه کارهای ممکن را انجام خواهد داد تا وضعیت را متزلزل کند.
گفتنی است که روز گذشته نشستی در شورای امنیت سازمان ملل در مورد اوضاع ایران برگزار شد.
نیکی هیلی نماینده آمریکا در این نشست مدعی شد: آنچه در هفته گذشته در ایران اتفاق افتاد، چیزی است که دنیا باید به آن توجه کند. دنیا باید شجاعت کسانی که علیه حکومتشان تظاهرات کرده‌اند را تحسین کند. تظاهرات‌کنندگان ایران خواستار آن شده‌اند که حکومت این کشور حمایت از تروریسم را متوقف کند. دولت آمریکا در کنار تظاهرات‌کنندگان ایران است. ما ساکت نخواهیم بود. مردم ایران حقیقت را می‌دانند، ما هم حقیقت را می‌دانیم.  در سال ۲۰۰۹، دنیا در حمایت از تظاهرات‌کنندگان ایران منفعل عمل کرد، این بار ساکت نخواهیم ماند.
آمریکا حمایت تظاهرات‌کنندگان نخواهیم حقیقت تروریسم شورای موروزوف گذشته