برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از مخالفت فراکسیون امید با افزایش قیمت سوخت و همچنین حذف یارانه افراد نیازمند خبر داد و گفت که تاکید فراکسیون امید، شفافیت بودجه و بسته شدن راه‌های فساد است.

مازندمجلس: بهرام پارسایی اظهار کرد: در جلسه صبح امروز فراکسیون امید به ریاست دکتر عارف، آقای تاجگردون رییس کمیسیون تلفیق بودجه گزارشی از روند بررسی بودجه به فراکسیون ارائه کرد و اعضای فراکسیون نیز نقطه نظرات خود را در این زمینه مطرح کردند.
وی افزود: با قبول اینکه قیمت واقعی سوخت بالاتر از قیمت فعلی است ولی با توجه به شرایط فعلی، فراکسیون امید با افزایش قیمت حامل‌های انرژی موافق نیست.
پارسایی با اشاره به تاکید فراکسیون امید بر شفاف‌سازی بودجه، تصریح کرد: نظر فراکسیون امید، کاهش بودجه نهادهای خاصی است که مردم روی آن حساسیت دارند تا تدریجا این هزینه‌ها به صفر برسد.
سخنگوی فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه بودجه باید صرف رفع مشکلات اقتصادی مردم شود، گفت: فراکسیون امید همچنین با حذف یارانه افراد زیر خطر فقر مخالف است.
وی با تاکید بر ضرورت مدیریت و نظارت بر اعتبارات صندوق توسعه ملی، خاطرنشان کرد: تاکید فراکسیون این است که اعتبارات این صندوق صرف اشتغال و حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی شود که دغدغه اصلی جامعه است و به بیراهه نرود.
پارسایی با بیان اینکه احتمالا جمع‌بندی فراکسیون امید درباره بودجه ۹۷ در قالب بیانیه اعلام خواهد شد، گفت که فراکسیون امید خواستار تنظیم بودجه به نحوی است که راه‌های فساد بسته شود.


فراکسیون بودجه تاکید اینکه پارسایی صندوق اعتبارات درباره راه‌های