برگزیده ها

مازندمجلس: نویسنده جنجالی کتاب "خشم و آتش" با هشدار درباره رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد، اگر دونالد ترامپ به مراسم عروسی شاهزاده هری و مگان مارکل دعوت نشود، امیدهای ترزا می برای توافق تجاری با آمریکا پس از بریگزیت نابود می‌شود.

مازندمجلس:
به نوشته روزنامه دیلی میل، مایکل وولف، روزنامه‌نگار آمریکایی و نویسنده کتاب جنجالی "آتش و خشم: در کاخ سفید ترامپ" می‌گوید، دونالد ترامپ تنها زمانی برای روابط ویژه‌ ارزش قائل خواهد شد که به آنچه می‌خواهد برسد و اگر در مراسم ازدواج پسر کوچک ولیعهد انگلیس نادیده گرفته شود، تلافی می‌کند.
او همچنین گفت، رئیس‌جمهوری آمریکا از سفر رسمی خود به انگلیس سوءاستفاده کرده و ملکه را "ترامپیزه" می‌کند، خود را در معرض توجه مردم قرار می‌دهد و با ملکه همانند یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه‌های تلویزیونی خودش رفتار می‌کند.
مایکل وولف در اولین مصاحبه با روزنامه انگلیسی "میل" ادعاهای تازه‌ای درباره سلامت روان رئیس‌جمهوری آمریکا مطرح کرد و گفت: "برخی از مقام‌ها معتقدند ترامپ ۷۱ ساله اختلالات یادگیری و حتی زوال عقل دارد." دیگران گمان می‌کنند او با اختلال بیش فعالی کمبود توجه (ADHD) مواجه است که این اختلال ذهنی گاهی در کودکان دیده می‌شود.
مایکل وولف همچنین فاش کرد ترامپ تا حدی درباره انگلیس بی‌توجه است که تا دو هفته پیش از رفراندوم ۲۰۱۶ اصلا نمی‌دانست بریگزیت درباره چیست.
او همچنین از اظهاراتش درباره دیدار محرمانه تونی بلر از کاخ سفید که اولین بار مارس گذشته در این روزنامه فاش شد، دفاع کرد. او تکذیبیه بلر درباره اینکه به ترامپ گفته بود ممکن است ام‌آی ۶ از او جاسوسی کند، بی‌اساس دانست.
وولف گفت، این اظهاراتی است که خود ترامپ آنها را مطرح کرده و گفته است که نخست‌وزیر پیشین انگلیس با هدف خودشیرینی برای رئیس‌جمهوری جدید این حرف‌ها را زده است.
این نویسنده ۶۴ ساله گفت از بازخورد جهانی کتابش شگفت‌زده شده است. این کتاب براساس ماه‌ها حضور در بال غربی کاخ سفید و مصاحبه با بیش از ۲۰۰ تن از جمله استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق ترامپ به رشته تحریر درآمده است.
ترامپ درباره می‌کند انگلیس روزنامه همچنین رئیس‌جمهوری نویسنده مایکل تلافی اختلال اولین آمریکا مصاحبه