برگزیده ها
ارائه گزارش اعضای کمیسیون آموزش از حوادث اخیر در حوزه‌های انتخابیه

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره لغو بازدید اعضای کمیسیون از مراکز آموزشی پاکدشت جهت بررسی حوادث اخیر کشور گفت: اعضای کمیسیون گزارش‌هایی از رخدادهای روزهای گذشته در حوزه های انتخابیه ارائه کردند.

مازندمجلس:سید حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به برگزاری نشست این کمیسیون در بعد از ظهر امروز یکشنبه 17 دی‌ماه 96 گفت: اعضای کمیسیون گزارشی از حوادث اخیر در حوزه‌های انتخابیه خود ارائه دادند.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون در جمع‌بندی خود تاکید داشتند که باید توجه بیشتری به حوزه مسائل فرهنگی و آموزشی کشور صورت گیرد و زمان بیشتری برای پاسخ‌گویی به مطالبات مردم صرف شود.

میرزاده از تأکید اعضای کمیسیون بر اهتمام به تربیت نسل‌های آینده با تعلقات افزون‌تر به مبانی انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: امروز با اینکه کمیسیون برنامه سفر به پاکدشت جهت بازدید از مراکز آموزشی داشت اما جهت بررسی رخدادهای هفته گذشته کشور و پیشگیری از آنها در آینده، این سفر را لغو کردیم.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از نشست امروز، طرحی مربوط به اصلاح اصل 44 قانون اساسی که به عنوان کمیسیون فرعی به ما ارسال شده بود بررسی شد و در نهایت اعضای کمیسیون به این نظر رسیدند که این طرح، حرف جدیدی را مطرح نمی‌کند و همان قوانین گذشته را با عنوانی جدید می‌خواهد مطرح کند در نتیجه کمیسیون اعلام کرد که ضرورتی برای تصویب قانون جدید در این حوزه نیست.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش سوم، اعضای کمیسیون آموزش موضوع اصلاح قانون برنامه و بودجه کشور را که همه کمیسیون‌ها در دستور کار دارند به بحث گذاشتند که چون مفصل بود صرفاً 2 بند آن بررسی و بقیه آن به جلسه دیگری موکول شد.

کمیسیون اعضای امروز بررسی قانون میرزاده اسلامی آموزش گذشته برنامه عنوان دیگری گفت‌وگو اصلاح آینده بیشتری انتخابیه حوزه‌های شورای ارائه حوادث ادامه آموزشی