برگزیده ها

مازندمجلس: نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه گفت: مقاومت ملت سوریه در برابر متجاوزان مانع از تجزیه این کشور شد.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام احمد سالک نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه در دیدار «حموده الصباغ» رئیس مجلس سوریه با اشاره به پیشینه تاریخی مراودات دو ملت مسلمان با یکدیگر، گفت: ارتباطات تاریخی و فرهنگی میان مردم ایران و سوریه بسترهای فراوانی برای توسعه ارتباطات دوستانه و برادرانه را فراهم آورده است که باید از آن در راستای منافع دو کشور بهره برد.
 نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه با تبریک پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در جنگ با گروه‌های تروریستی در سوریه، افزود: مقاومت و اتحاد ملت سوریه در برابر متجاوزان مانع از تجزیه این کشور گردید.
وی تصریح کرد: دشمنان ملت سوریه به دنبال تجزیه و تضعیف این کشور بوده‌اند که با شکست روبه‌رو شدند.
حجت‌الاسلام سالک با ابراز تأسف از سیاست‌های نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از هیچ اعتباری برخوردار نیست و باعث وحدت میان امت اسلامی در موضوع فلسطین گردیده است.
همچنین «حموده صباغ» رئیس مجلس جمهوری عربی سوریه نیز با تشکر از حمایت همه‌جانبه ایران از ملت و دولت سوریه، افزود: جمهوری اسلامی ایران، حامی اصلی جریان مقاومت در برابر تروریسم و داعش در منطقه و سوریه است.
وی خاطرنشان کرد: پیروزی بر گروه‌های تروریستی در سوریه مرهون حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران است.
رئیس مجلس جمهوری عربی سوریه در پایان خاطرنشان کرد: اشتراک نظرات دو کشور در موضوعات منطقه‌ای و رایزنی‌های مستمر فی‌مابین می‌تواند به برقراری ثبات و آرامش در منطقه کمک فراوانی کند.
سوریه ایران جمهوری اسلامی تجزیه برابر مقاومت رئیس‌جمهور افزود منطقه خاطرنشان تروریستی آمریکا ارتباطات دوستی حجت‌الاسلام متجاوزان پارلمانی حموده فراوانی تاریخی گروه‌های