برگزیده ها
پیروزی بر گروه‌های تروریستی مرهون حمایت‌های مقام معظم رهبری است

مازندمجلس: حموده صباغ تأکید کرد که پیروزی بر گروه‌های تروریستی در سوریه مرهون حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران است.

مازندمجلس: به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام احمد سالک نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران ـ‌ سوریه با حموده الصباغ رئیس مجلس سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه تاریخی مراودات دو ملت مسلمان با یکدیگر، گفت: ارتباطات تاریخی و فرهنگی میان مردم ایران و سوریه زمینه‌های فراوانی برای توسعه ارتباطات دوستانه و برادرانه را فراهم آورده است که باید از آن در راستای منافع دو کشور بهره برد.

سالک با تبریک پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در جنگ با گروه‌های تروریستی در سوریه افزود: مقاومت و اتحاد ملت سوریه در برابر متجاوزان مانع از تجزیه این کشور شد.

وی تصریح کرد: دشمنان ملت سوریه به دنبال تجزیه و تضعیف این کشور بوده‌اند که با شکست روبرو شدند.

نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران ـ سوریه  با ابراز تأسف از سیاست‌های نابخردانه رئیس جمهور آمریکا، گفت: اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از هیچ اعتباری برخوردار نیست و باعث وحدت میان امت اسلامی در موضوع فلسطین شده است.

حموده صباغ رئیس مجلس سوریه نیز با تشکر از حمایت همه جانبه ایران از ملت و دولت سوریه، افزود: جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی جریان مقاومت در برابر تروریسم و داعش در منطقه و سوریه است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی بر گروه‌های تروریستی در سوریه مرهون حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران است.

رئیس مجلس جمهوری سوریه در پایان گفت: اشتراک نظرات دو کشور در موضوعات منطقه‌ای و رایزنی‌های مستمر فی‌مابین می‌تواند به برقراری ثبات و آرامش در منطقه کمک فراوانی کند.

سوریه ایران اسلامی جمهوری پارلمانی گروه‌های تروریستی تجزیه مقاومت برابر آمریکا منطقه افزود جمهور دیدار رهبری حمایت‌های دوستی حموده ارتباطات تاریخی فراوانی