برگزیده ها

مازندمجلس: انتشار بخش‌هایی از کتاب «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است. این کتاب بر مبنای بیش از ۲۰۰ مصاحبه نوشته شده، اما بخش‌هایی از کتاب که پیش از انتشار عمومی در دسترس قرار گرفت با انتقادهایی مواجه شد.

مازندمجلس: جان ساپل، دبیر بخش آمریکای بی‌بی‌سی می‌گوید، حتی اگر نیمی از آنچه در کتاب آمده درست باشد، تصویری بسیار انتقادی از یک رئیس‌جمهوری پارانوئید و کاخ سفید آشفته ارائه می‌دهد.

 دونالد ترامپ خشمگینانه گفته است با مایکل وولف، نویسنده کتاب صحبت نکرده و به او اجازه دسترسی به کاخ سفید را هم نداده و گفته است کتاب سرشار از دروغ و به نقل از منابعی است که وجود ندارند.
نویسنده آمریکایی کتاب «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» می‌گوید که این کتاب جنجالی او به سرنگونی رئیس‌جمهوری این کشور منجر خواهد شد.
«مایکل وولف» نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ»، در گفت‌وگو با «بی‌بی‌سی»، اظهار داشت که این کتاب این‌گونه نتیجه‌گیری کرده است که «دونالد ترامپ» صلاحیت و شایستگی عهده‌دار شدن سمت ریاست‌جمهوری را ندارد و این باور، در نزد عموم در حال گسترش است. وولف افزود، در کتاب «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» به مخاطبانش تصریح کرده است که «ترامپ نمی‌تواند به ماموریت خود ادامه دهد… و این همان مبنای درک و باورهایی‌ست که در نهایت به پایان این ریاست‌جمهوری منتهی خواهد شد».
وولف در کتاب خود که اتفاقات کاخ سفید در نخستین سال ریاست‌جمهوری ترامپ را ثبت کرده، به مصاحبه‌هایش با شخصیت‌های نزدیک به رئیس‌جمهوری از جمله «استیو بنن» مشاور ارشد ترامپ استناد کرده است. گفته می‌شود بنن در این کتاب اتهام‌های سنگینی به پسر ارشد و همچنین داماد ترامپ وارد کرده است.
بنن در بخشی از این کتاب که روز گذشته منتشر شد، دیدار پسر بزرگ و همچنین «جرد کوشنر» داماد دونالد ترامپ با نماینده روسیه در برج ترامپ در سال ۲۰۱۶ میلادی را خلاف اصل میهن‌دوستی و خائنانه توصیف کرده است. وکلای ترامپ بنن را به اقدام حقوقی تهدید کرده‌اند.
ترامپ ریاست‌جمهوری رئیس‌جمهوری نویسنده همچنین داماد بی‌بی‌سی دونالد می‌گوید جنجالی مایکل