برگزیده ها
توضیحات نماینده تهران درباره فوت جوان ۲۲ ساله در زندان اوین

مازندمجلس: نماینده مردم تهران اعلام کرد که پس از پیگیری از مراجع مربوطه به وی اعلام شده علت فوت جوان ۲۲ ساله در زندان اوین،‌خودکشی بوده است.

مازندمجلس: نماینده مردم تهران اعلام کرد که پس از پیگیری از مراجع مربوطه به وی اعلام شده علت فوت جوان ۲۲ ساله در زندان اوین،‌خودکشی بوده است.

طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره انتشار خبری مبنی بر فوت جوان ۲۲ ساله در زندان اوین گفت: این موضوع را از وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی پیگیری کردم که اعلام شد این فرد جوان  ۲۲ ساله دیپلمه‌ای بود که توسط نیرو انتظامی بازداشت و تحویل دستگاه قضایی شده‌ است. طبق اطلاعی که به من داده شده، این فرد در زندان خودکشی کرده است.

نماینده مردم تهران ادامه داد: این موضوع را به دفتر آقای لاریجانی هم اطلاع دادم. در چند روز اخیر در پیگیری‌های متعدد با قوه‌قضاییه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی خواستار این بودیم که  نظارت کامل و دقیقی بر جوانانی که در این ناآرامی‌ها بازداشت شده‌اند، داشته باشند و اگر این افراد در تخریب اموال نقشی نداشتند، آزاد شوند.

عضو فراکسیون امید در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان تهران درخواستی برای ملاقات با این بازداشت شدگان داشته‌اند، اظهار کرد:‌  روز گذشته به اتفاق برخی از نمایندگان مجلس همچون خانم‌ها سلحشوری و سعیدی و آقای موسوی جلسه‌ای با افرادی که نماینده دانشجویان بازداشت شده بودند برگزار کردیم. همچنان پیگیر این موضوعات هستیم اما تاکنون و تا جایی که اطلاع دارم درخواستی برای ملاقات داده نشده است.

بازداشت تهران زندان نماینده انتظامی اعلام درخواستی ملاقات اطلاع نمایندگان نیروی موضوع درباره ایلنا پیگیری گفت‌وگو وزارت اطلاعات