برگزیده ها
دولت مجاز است برای اسناد خزانه اسلامی 15 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت انتشار دهد

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون دولت مجاز است برای اسناد خزانه اسلامی با حفظ قدرت خرید و با سررسید سه ساله 15 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت انتشار دهد.

مازندمجلس:، علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 ظهر امروز در نشست خبری خود که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به مصوبات صبح امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: طی یکی از مصوبات به دولت اجازه داده شد که اسناد خزانه‌داری اسلامی را با حفظ قدرت خرید و با سررسید سه ساله در حد پانزده هزار میلیارد تومان در موارد مختلفی مانند خرید محصولات استراتژیک کشاورزی،‌تادیه بدهی‌های سازمان بیمه سلامت و مطالبات تولیدکنندگان برق اوراق مشارکت انتشار دهد.

وی افزود: براساس مصوبه دیگر جلسه امروز کمیسیون دولت برای تسویه بدهی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی برای مطالبات قطعی ایجاد شده خود می‌تواند تا سقف 5 زهار میلیارد تومان اوراق مشارکت را به صورت جمعی - خرجی انتشار دهد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 همچنین تصریح کرد: با بررسی بند «ز» تبصره مربوط به اوراق مشارکت دولت مجاز شد تا سقف 10 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه را با سررسید کمتر از یکسال برای تخصیص اولویت‌دار توسط سازمان برنامه و بودجه اوراق را انتشار دهد.

ادامه دارد...

اوراق مشارکت کمیسیون تومان انتشار میلیارد بودجه امروز اسناد اسلامی مصوبات مطالبات سررسید خزانه یوسف‌نژاد تلفیق سخنگوی