برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با اشاره به صحبت های خود با وزیر اطلاعات برای پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی گفت: آقای علوی نظر مساعد نسبت به آزادی دانشجویان بازداشتی داشتند و گفتند که تعداد زیادی از آنها در حال حاضر آزاد شده اند و قول مساعد دادند که سایر دانشجویانی نیز که در بازداشت هستند آزاد شوند.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز عصر ایران نوشت: سخنگوی فراکسیون امید با اعلام اینکه وزیر اطلاعات درباره آزادی دانشجویان بازداشتی قول مساعد داده است گفت: ما معتقدیم باید کرامت دانشجویان درزمان بازداشت در قالب حقوق شهروندی حفظ شود و این موضوع را نیز به اقای علوی گوشزد کردیم.
بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس در مورد پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی اخیر گفت: معتقدم ما تاکنون نتوانستیم اصل 27 قانون اساسی را اجرا کنیم یعنی اگر دانشجویان، نهادهای مدنی و اقشار مردم راجع به موضوعی اعتراض داشته باشند. ما طبق اصل 27 قانون اساسی مجوزی به آنها برای بیان این اعتراض نداده‌ایم و شاید در جامعه ما هنوز نحوه اعتراض نهادینه نشده است. ممکن است گروهی اعتراض کنند و گروهی دیگر بیایند و از آن فضا سواستفاده کنند.
نماینده مردم شیراز  ادامه داد: اگر اعتراض قانون مند باشد و ما طبق قانون مجوز بدهیم و امنیت آن را تامین کنیم، مردم حرفشان را می‌زنند و ما یا مسئولان می شنوند و یا نمی شنوند. اگر این شرایط فراهم نباشد ممکن است عده‌ای اعتراض کنند و عده ای به تبع آن ممکن است سوء استفاده کنند و اغتشاش کنند. دانشجویان جزء گروه اول هستند یعنی ممکن است آنها معترض باشند اما هرگز اغتشاشگر نیستند. دانشگاه و دانشجویان کشور مسائل کشور را به خوبی درک می کنند و طبیعی است که اعتراض کنند و ما نیز باید اعتراضات آنها را بشنویم.
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با اشاره به صحبت های خود با وزیر اطلاعات برای پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی گفت: آقای علوی نظر مساعد نسبت به آزادی دانشجویان بازداشتی داشتند و گفتند که تعداد زیادی از آنها در حال حاضر آزاد شده اند و قول مساعد دادند که سایر دانشجویانی نیز که در بازداشت هستند آزاد شوند.
دانشجویان اعتراض قانون بازداشتی اطلاعات اساسی مساعد بازداشت آزادی سخنگوی باشند شنوند گروهی کرامت پیگیری وضعیت فراکسیون