برگزیده ها
تندیس امین الضرب به محمد جواد ظریف اهدا شد

مازندمجلس: وزیر امور خارجه گفت: به خاطر این مردم است که تنها کشور آرام و امن در منطقه ما هستیم و به همین دلیل است که باید نظر مردم، دیدگاه مردم، انتقاد مردم و اعتراض مردم را با گوش جان بشنویم.

مازندمجلس: محمد جواد ظریف در مراسم اعطای نشان امین الضرب به کارآفرینان برتر و تجلیل از پیشکسوتان عرصه اقتصاد که در تالار وحدت در حال برگزار است، گفت: ما در این کشور هر چه داریم از امنیت، رفاه، توسعه، آرامش از مردم داریم. مردم ما همانطور که امام راحل فرمودند ولی نعمتان ما هستند و به خاطر این مردم است که ما امروز در دنیا سربلند هستیم و به خاطر این مردم است که تنها کشور آرام و امن در منطقه ما هستیم و به همین دلیل است که باید نظر مردم، دیدگاه مردم، انتقاد مردم و اعتراض مردم را با گوش جان بشنویم.

وزیر امور خارجه کشور بیان داشت: همین مردمی که خط خودشان را از خشونت و از برهم زدن کشور جدا کردند و می کنند و هیچگاه در کنار خشونت نخواهند ایستاد. 

وی افزود: این مردم و شما نمایندگان این مردم همواره از ما جلوتر بوده‌اند و بعضی وقت ها که سابقه روابط سیاسی ایران با برخی کشورها را نگاه می کنیم می بینیم که سابقه روابط سیاسی بخش کوچکی از سابقه روابط تجاری ایران  و کشورهای مختلف است و بازرگانان ما همواره در انتقال فرهنگ ایرانی و دیدگاه های ایران پیشگام بوده اند و حتی پیشگام در بردن دین و آیین و مرام بودند. 

وی افزود: نقش بخش خصوصی در گذشته کشور برجسته بود و نقش کارآفرینان در آینده کشور برجسته خواهد بود.

در این مراسم تندیس امین الضرب به وی اهدا شد. 

انتهای پیام 

 

ایران سابقه الضرب روابط سیاسی برجسته همواره پیشگام خشونت کارآفرینان مراسم داریم هستیم تندیس دیدگاه افزود