برگزیده ها
روحانی: دسترسی به فضای مجازی نباید دائمی قطع باشد/ریشه مشکلات فاصله مسئولان با نسل جوان است/ مشکلاتی مانند اشتغال و فقر با شعر و شعار حل نمی‎شود

مازندمجلس: رییس جمهور، وظیفه همه مسوولان را خدمت به دین، انقلاب، کشور و مردم دانست و با بیان اینکه اگر با جان بپذیریم مردم همه کاره کشورند، مسائل حل می شود، تاکید کرد: ما ملت بزرگی داریم. معصوم نیستیم و همه مسوولان قابل نقد هستند.

مازندمجلس: حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در دیدار وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: همه جا برخی از خواسته ها و تجمع مردم سوء استفاده می کنند اما مردم به حق می گویند ما را ببینید، به حرفمان گوش کنید و به خواست ما عمل کنید.
اهم صحبت های او از این قرار است:
*مدیران وزارت اقتصاد در مسیر درست حرکت می کنند؛ وظیفه همه ما خدمت به دین، انقلاب، کشور و مردم است.
* ریشه مشکلات فاصله مسئولان با نسل جوان است.
* کار مجلس تکمیل، کمک و اصلاح است، نه تغییر ماهیت و اهداف بودجه.
* مشکلاتی مانند اشتغال و فقر با شعر و شعار حل نمی شود. همه باید به اتاق شیشه ای بروند تا مردم همه چیز را بدانند و قضاوت کنند.
* افتخار دولت دفاع از حق مردم در دسترسی آزاد به اطلاعات است؛ صدا و سیما باید انعکاس ملت باشد نه یک جناح.
* مردم به حق می گویند ما را ببینید، به حرفمان گوش کنید و به خواست ما عمل کنید. اینکه خواسته مردم فقط به اقتصاد محدود شود، آدرس غلط و توهین به مردم است.
* دسترسی مردم به فضای مجازی نباید دائمی قطع باشد. نمی توان به زندگی و کسب و کار مردم بی تفاوت بود.
* مهمترین رکن اقتصاد باز توزیع درست درآمدهایی مثل مالیات و زکات است.
*حیثیت سیاسی آمریکا در شورای امنیت برای سوء استفاده از حوادث اخیر، از بین رفت.
* در بودجه ۹۷ تبصره هایی برای رفع فقر مطلق پیش بینی کرده ایم. مجلس و نمایندگان نباید به هر دلیلی عقب بنشینند. ۳۰۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال جوانان طراحی کرده ایم که نباید جلوی این هدف را بگیرند.

نباید اشتغال دسترسی اقتصاد استفاده وزارت خواسته گویند حرفمان بودجه خواست قضاوت ببینید بروند مشکلات دائمی مجازی فاصله مسئولان روحانی مانند مشکلاتی بدانند