برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه نشست اخیر شورای امنیت می تواند یک درس عبرت برای ترامپ باشد، در عین حال تأکید کرد: به منش و رفتار ترامپ چندان اعتمادی نیست.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ ای وزارت امور خارجه پیش از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه ها در پاسخ به سؤالی درباره نحوه بهره برداری جمهوری اسلامی ایران از شکست اخیر آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد، اظهار داشت: اتفاقی که در سیاست خارجی آمریکا در یک سال اخیر به وقوع پیوسته و آنچه در جلسه اخیر شورای امنیت اتفاق افتاد، شکست دیگری اضافه بر شکست های پیشین ترامپ بوده است.

وی افزود: جامعه جهانی و اعضای شورای امنیت نشان دادند که دوران جدید، دوران دیگری است و تبعیتی از ترامپ ندارند و کار ترامپ در کشاندن مسائل داخلی یک کشور به شورای امنیت که خلاف موازین کلی است، با یک «نه» بزرگ مواجه شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: این نشست می تواند برای آقای ترامپ ـ اگر بخواهد ـ یک درس عبرت بزرگ باشد، اگرچه چندان به رفتار و منش او اعتمادی نیست، اما به هر حال این یک شکست برای او در سطح جامعه جهانی بوده است.

ادامه دارد...

امنیت ترامپ شورای جامعه جهانی دوران دیگری خارجه وزارت قاسمی آمریکا