برگزیده ها

مازندمجلس: مایکل وولف، نویسنده کتاب افشاگر جنجالی "آتش و خشم" علیه دونالد ترامپ در مصاحبه‌ جدیدی گفت، در حال حاضر مصادیق درج شده در "متمم ۲۵" قانون اساسی آمریکا هر روز در کاخ سفید ترامپ مشهود است.

مازندمجلس:
به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، مایکل وولف، نویسنده کتاب افشاگر آتش و خشم در مصاحبه‌ای با شبکه ان‌بی‌سی اظهار داشت: وضعیت از هر جنبه‌ای هشدار دهنده است و ادامه دارد بنابراین مصادیق متمم ۲۵ قانون اساسی هر روز در کاخ سفید مشهود است.
اشاره وی به متممی در قانون اساسی آمریکا است که بر مبنای آن معاون رئیس‌جمهور و اکثریت اعضای کابینه می‌توانند مدعی شوند که رئیس‌جمهور صلاحیت ادامه کار در این سمت را نداشته و به این ترتیب او را از ریاست جمهوری کنار بگذارند.
این در حالی است که کتاب وولف از زمان انتشار جنجال زیادی در واشنگتن به وجود آورده است.
وولف به شبکه ان‌بی‌سی گفت: زمان فعلی یک زمان بد و خارق العاده است و اینکه در چند روز گذشته تمرکز زیادی بر کتاب من شده آن را ثابت می‌کند. این اتفاقی است که در اینجا افتاده و همچنان ادامه دارد. شما می‌دانید و من هم فکر می‌کنم که چنین مطالبی اغراق آمیز و غیرمعقول نیستند و اکنون نیز این غیرمعقول نیست که بگوییم این کتاب به نوعی یک نوع اجرای متمم ۲۵ است.
وولف اظهار داشت: اعضای کاخ سفید ترامپ کاملا علنی درباره این گزینه صحبت کرده و گفته‌اند که البته هنوز به سطح اجرایی کردن متمم ۲۵ نرسیده‌ایم و یا به سطح کمی از آن رسیده‌ایم.
وولف در پاسخ به این پرسش که آیا صحبت‌های مثبت درباره ترامپ را از کتابش حذف کرده، گفت: اگر قرار بود که چیزی از مطالب کتاب را حذف کرده باشم این کتاب حتی تندتر و محکوم کنندتر شده بود.
وولف گفت که خواسته اولیه او این نبوده که کتابی در انتقاد از ترامپ بنویسد.
او اظهار داشت که کتابش بر پایه بیش از ۲۰۰ مصاحبه با رئیس‌جمهور و مقام‌های ارشد او در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه نوشته شده است.
ترامپ رئیس‌جمهور ادامه اظهار کتابش غیرمعقول درباره زیادی اساسی ان‌بی‌سی قانون نویسنده اعضای