برگزیده ها
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری آوردگاه 210 شرکت داخلی و خارجی

مازندمجلس: هشتمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن (میدکس)که از 21 تا 24 دی ماهدر محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود، آوردگاه بیش از 210 شرکت داخلی و خارجی خواهد بود.

مازندمجلس: هشتمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن (میدکس)که از 21 تا 24 دی ماهدر محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود، آوردگاه بیش از 210 شرکت داخلی و خارجی خواهد بود.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه 193 شرکت داخلی از جای جای کشورمان و 19 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، آلمان ، چین، فرانسه و ترکیه جدیدترین صنایع،تجهیزات ،تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض علاقمندان قرار می دهند.

در هشتمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرنکه تلفیقی از دانش، هنر و صنعت است، علاوه شرکت های خصوصی؛ برخی سازمان ها و دستگاههای دولتی و خصولتیهم توانمندی های خود در حوزه های مختلف طراحی و مشاوره معماری و دکوراسیون داخلی و همچنین آخرین دستآوردها و تولیدات حوزه های نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی را ارائه خواهند کرد.

در این نمایشگاه همچنین انواع خانه پیش ساخته، نورپردازی و هوشمند سازی،تکنولوژی های نوین تاسیسات، مبلمان و تجهیزات مربوط به فضای باز،تجهیزات دکوراسیون داخلی،انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش های تزئینی، دیوارپوشی،لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمندسازی، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های ایمنی ساختمان، سیستم های پالایشی مواد و دیگر محصولات و طرح ها، به معرض نمایش گذاشته می شود.

هشتمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن در فضائی بالغ بر 20 هزار متر مربع و در شش سالنB31A-31-35-38-B38 و فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود

هشتمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرننسبت به دوره گذشته 20 درصد افزایش مشارکت کننده داشته است که این موضوع  نشان از رشد و توسعه حوزه  طراحی و معماری صنعت  ساختمانی کشور دارد.

معرفی توانمندی های داخلی درحوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دکوراسیون ،آشنائی شرکت های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا، معرفی آخرین توانمندی ها و فناوری های نوین به ویژه در حوزه محصولات نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی،ایجاد فرصت های تجاری جدید، اشتغالزائی ، فراهم کردن زمینه تعاملبین دانشگاه و تولیدکنندگان و شناسایی پتانسیل خدمات صادراتی حوزه دکوراسیون کشور ، مهمترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون است.

برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت معماری و دکوراسیون داخلی و گسترش ارتباط بین این دو یکی از مهمترین محورهای برپائی این نمایشگاه است و برای تحقق این هدف نیز چندین همایش و کارگاه علمی آموزشیاز جمله کارگاه هوشمند گرمایش و مانیتورینگ و پالایش آنلاین، طراحی نظام مهندسی،گارگاه طراحی معماری از فاز صفر-آشنایی با پرسنل و برندینگ-دکوراسیون داخلی-رنگ در معماری داخلیو مسابقه طرح غرفه برتر با حضور استادان دانشگاه و فعالان این صنعت برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به پایگاه اینترنتی  www.NNI.irمراجعه و یا با شماره تلفن 88203020 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

هشتمبن نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون از 21 تا 24 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده بازدید  حضورعلاقمندان خواهد بود.

 

داخلی معماری دکوراسیون نمایشگاه المللی هشتمین طراحی وخانه خدمات دانشگاه انواع سیستم محصولات توانمندی تهران نمایشگاههای برگزار خارجی تجهیزات دائمی آوردگاه معرفی برگزاری کارگاه ارتباط لوازم مهمترین تکنولوژی همچنین علاقمندان ارائه نانوتکنولوژی بیوتکنولوژی مبلمان تولیدات هوشمند تزئینی