برگزیده ها
کلینیک صنعتی سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی انزلی برگزار شد

مازندمجلس: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : هدف از برگزاری این کلینیک ارائه مشاوره مناسب و رایگان و پاسخگویی به سوالات واحدهای صنعتی می باشد .

مازندمجلس: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : هدف از برگزاری این کلینیک ارائه مشاوره مناسب و رایگان و پاسخگویی به سوالات واحدهای صنعتی می باشد .

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی ، احمد علی شهیدی گفت : برگزاری کلینیک صنعتی سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی انزلی با حضور مشاوران حوزه های تخصصی استاندارد ، انرژی و ایمنی و بهداشت حرفه ای hsee  ، عارضه یابی و بهینه سازی خطوط تولید ، مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی ، صندوق ضمانت سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاری ، مدیریت منابع انسانی و سیستمهای مدیریت کیفیت و حسابداری و مالی و ثبت شرکت های دانش بنیان و حوزه های مربوط از جمله اهم تخصص های ارائه شده به واحدهای صنعتی این شهرک میباشد .

وی بیان داشت : این کلینیک با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی استان و توانمندی مشاوران بخش خصوصی به ارائه خدمات کسب و کار به صاحبان صنایع پرداختند .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : در این کلینیک حدود 30 واحد صنعتی مشارکت داشتند و از خدمات کلینیک استفاده نمودند .

شهیدی افزود : هدف از برگزاری این کلینیک ارائه مشاوره مناسب و رایگان به واحدهای صنعتی و پاسخگویی به سوالات حوزه های مطرح شده می باشد .

وی در پایان بیان داشت : شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در راستای اجرای کلینیک های صنعتی برگزاری 2 کلینیک صنعتی را در بهمن و اسفند ماه 96 در دستور کار خود دارد .  

 

صنعتی کلینیک ارائه استان برگزاری مشاوره واحدهای مدیریت گیلان منابع انسانی سرمایه خدمات گذاری پاسخگویی مناسب انزلی رایگان سوالات شهیدی مشاوران