برگزیده ها

مازندمجلس: پدافند هوایی سوریه با سه تجاوز اسرائیل که بامداد امروز اراضی سوریه را هدف قرار داد مقابله کرد.

مازندمجلس:

به گزارش نامه نیوز به نقل از  المیادین، فرماندهی کل ارتش سوریه و نیروهای مسلح این کشور با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه با سه تجاوز اسرائیل که بامداد امروز اراضی سوریه را هدف قرار داد مقابله کرد.
در این بیانیه آمده است که جنگنده های اسرائیلی بامداد امروز سه شنبه در ساعت 2:40 دقیقه به وقت سوریه چندین موشک از اراضی لبنان به سمت منطقه «القطیفه» در ریف دمشق شلیک کردند که پدافند سوریه با آنها مقابله کرد و یکی از هواپیماها را نیز مورد اصابت قرار داد.
فرماندهی کل ارتش سوریه تأکید کرد که در ساعت3:04 بامداد نیز اسرائیل بار دیگر تجاوز خود را با شلیک دو موشک زمین به زمین از منطقه جولان اشغالی شلیک کرد که پدافند سوریه با آنها مقابله و منهدم شان کرد.
در ادامه این بیانیه آمده است که در ساعت 4:15  نیز بار دیگر هواپیماهای اسرائیلی از منطقه «طبریا» داخل سرزمین های اشغالی 4 موشک شلیک کردند که پدافند سوریه بار دیگر با آنها مقابله کرد و یکی از آنها را سرنگون و بقیه نیز در نزدیکی یکی از مراکز نظامی اصابت کردند که فقط منجر به خسارت های مادی شدند.
فرماندهی کل ارتش سوریه بار دیگر نسبت به پیامدهای خطرناک این گونه تجاوزها هشدار داد و اسرائیل را به طور کامل مسئول پیامدهای آن دانست.
سوریه پدافند اسرائیل مقابله منطقه بامداد بیانیه اصابت اسرائیلی فرماندهی پیامدهای اشغالی اراضی تجاوز امروز هوایی