برگزیده ها

مازندمجلس: از ویژگی های آقای هاشمی این بود که ایشان زمانی که در نماز جمعه خطبه می خواند مردم را به یکدیگر نزدیک و امیدوار می کرد. وی درصدد آرامش بخشی به جامعه بود. امروز این خلاء را در کشور داریم و امیدواریم که با زنده نگه داشتن یاد آقای هاشمی این خلاء پر شود

مازندمجلس:  دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، در حاشیه کنگره بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین و شخصیت های سیاسی در سالن اجلاس سران برگزار شد.  با اشاره به وقایع اخیر کشور در آستانه نخستین سال رحلت آیت الله هاشمی گفت: خلاء وجود شخصیتی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی در این ایام بیش از پیش احساس می شود.
غلامحسین کرباسچی در ادامه با بیان اینکه نفس انتقاد از دولت فعلی اشکالی ندارد گفت: مهم این است کسانی که انتقاد می کنند دروغ نگویند و تبلیغ خلاف واقع نکنند. آنها اگر می خواهند حرفی بزنند نباید مبالغه منفی کنند. بالاخره گرفتاری در جامعه وجود دارد. شکی نیست که مردم گرفتارند و شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست. متاسفانه عده زیادی از مردم در ناراحتی و مشکلات دست و پا می زنند. مهم این است که سیاستمداران، نمایندگان مجلس و صاحبان تریبون نمازجمعه،  مسائل کشور را با اغراض سیاسی تحلیل نکنند.
وی در پایان گفت: از ویژگی های آقای هاشمی این بود که ایشان زمانی که در نماز جمعه خطبه می خواند مردم را به یکدیگر نزدیک و امیدوار می کرد. وی درصدد آرامش بخشی به جامعه بود. امروز این خلاء را در کشور داریم و امیدواریم که با زنده نگه داشتن یاد آقای هاشمی این خلاء پر شود.
هاشمی نکنند سیاسی صاحبان رفسنجانی انتقاد جامعه تریبون تحلیل مسائل اغراض کرباسچی نمازجمعه