برگزیده ها

مازندمجلس: مصطفی کواکبیان گفت: در روزهای گذشته قرار بود که تلگرام تعیین تکلیف شود اما کسی قولی مبنی بر این که تلگرام تا فردا رفع فیلتر شود به کمیسیون امنیت ملی نداد و من چنین چیزی نشنیدم.

مازندمجلس: ابوالفضل حسن بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از قول مساعد مسئولان مربوطه برای رفع فیلتر تلگرام تا فردا (پنج‌شنبه) در جلسه این کمیسیون خبر داد.
در این خصوص دو تن اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، این ادعای حسن‌بیگی را تکذیب کردند.
محمدابراهیم رضایی، دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ایلنا گفت: من در جلسه کمیسیون امنیت ملی چنین چیزی را نشنیدم. شاید این خبر را به صورت خصوصی به آقای حسن بیگی گفته‌اند.
مصطفی کواکبیان دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی نیز در خصوص ادعای حسن‌بیگی به خبرنگار ایلنا گفت: تا زمانی که من در جلسه کمیسیون بودم کسی چنین قولی نداد. البته در روزهای گذشته قرار بود که تلگرام تعیین تکلیف شود اما کسی چنین قولی به کمیسیون امنیت ملی نداد و من چنین چیزی نشنیدم. تا وقتی که من در جلسه بودم چنین بحثی مطرح نشد.
همچنین یکی از مسئولان وزارت ارتباطات نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص صحت ادعای رفع فیلتر تلگرام تا فردا (پنجشنبه) اظهار بی‌اطلاعی کرد.

کمیسیون امنیت ایلنا ادعای تلگرام سیاست خارجی مسئولان خبرنگار فیلتر نشنیدم حسن‌بیگی وزارت اعضای تکذیب ارتباطات گفت‌وگو