برگزیده ها
قوای سه‌گانه با عملکرد صحیح مانع ایجاد زخم بر پیکره کشور شوند

مازندمجلس: نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: اگر مجلس، صحیح قانون‌گذاری، دولت، مدبرانه اجرا و دستگاه قضا در برخورد با متخلفان قوی عمل کند، زخمی بر پیکره جامعه ایجاد نمی‌شود که دشمنان را به طمع بیندازد.

مازندمجلس:سیدعلی ادیانی‌راد نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اینکه خصومت‌ کردن ویژگی دشمن است گفت: مطالبه دیروز رهبری از قوای سه‌گانه درباره مداوا کردن زخم‌ها و حتی فراتر از آن پیشگیری از ایجاد زخم مسئولیت این قوا را سنگین می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن طبیعتاً موج‌سواری کرده و منتظر ایجاد زخم بر پیکر جمهوری اسلامی می‌نشیند، اظهار داشت: اعتراضات مردم و اتفاقات پس از آن در چند شهر طی دوران ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی، آشوب‌های سال 78، فتنه 88 و نیز حوادث اخیر کشور نشان می‌دهد که زخم‌هایی در کشور ایجاد شده است.

ادیانی راد با تشبیه دشمن به کرکس و لاشخور، گفت: آنها هر کجا احساس کنند که شیری در سن کهنسالی قرار گرفته است‌، جرات پیدا کرده و به وی حمله می کند همانطور که دشمنان جمهوری اسلامی هم هر زمان تصور کنند که می‌توانند ضربه‌ای وارد کنند معطل نمی‌مانند.

وی افزود: اگر نمایندگان مجلس در حوزه تقنین صحیح عمل کنند، دستگاه اجرا به دور از قبیله‌سالاری و اشرافی‌گری مدیریت مدبرانه‌ای بر کشور داشته باشند و دستگاه قضا در پاکسازی معدود قضات کج‌‌دست و نیز برخورد با متخلفان و پیشگیری از وقوع جرم قوی عمل کند، اساساً زخمی بر پیکره جامعه اسلامی ایجاد نمی‌شود که دشمنان را به طمع بیندازد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی که برآمده از فریادهای الله‌اکبر مردم و خون شهدا در طول تاریخ اسلام است نباید با بی‌تدبیری‌ها و قصور در وظایف لکه‌دار شود.

اسلامی ایجاد جمهوری اینکه پیشگیری دشمنان دستگاه قائمشهر سه‌گانه گفت‌وگو پیکره نماینده ادیانی‌راد شورای