برگزیده ها

مازندمجلس: منتظری با اشاره بازداشتی‌های حوادث اخیر گفت: کسانی که نقش مهمی در تخریب نداشتند آزاد شدند و تعداد اندکی از آنها باقی مانده‌اند و فرقی بین دانشجو و غیر دانشجو نیست؛ ملاک بازداشت‌شدگان، عمل آنهاست.

مازندمجلس: حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره بازداشتی‌های حوادث اخیر گفت: کسانی که نقش مهمی در تخریب نداشتند آزاد شدند و تعداد اندکی از آنها باقی مانده‌اند و فرقی بین دانشجو و غیر دانشجو نیست؛ ملاک بازداشت‌شدگان، عمل آنهاست.
منتظری در حاشیه حضور در مراسم اولین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و در جمع خبرنگاران با اشاره بازداشتی‌های حوادث اخیر گفت: کسانی که نقش مهمی در تخریب نداشتند آزاد شدند و تعداد اندکی از آنها باقی مانده‌اند و فرقی بین دانشجو و غیر دانشجو نیست؛ ملاک بازداشت‌شدگان، عمل آنهاست.
دادستان کل کشور درباره خودکشی یک فردی در زندان اوین گفت: این فرد معتاد بوده و خودکشی کرده است و فیلم آن هم موجود است و در عین حال در حال ادامه تحقیق هستیم.
منتظری درباره فردی که در زندان اراک بوده و گفته شده او هم خودکشی کرده است بیان داشت: فرد اراکی در زندان نیروی انتظامی بوده است. پزشکی قانونی در حال تحقیقات است و بنا بر گزارشات او هم خودکشی کرده است.
وی همچنین خبر خودکشی یک فرد دیگر در زندان دزفول را جعلی بیان کرد.
دادستان کل کشور بیان داشت: در حوادث اخیر بسیاری از کسانی که فریب خورده اند و تحت تاثیر جو قرار گرفته اند آزاد شده اند و بقیه هم آزاد می شوند.
خودکشی زندان دانشجو حوادث دادستان کسانی منتظری بازداشتی‌های مانده‌اند اندکی نیست؛ بازداشت‌شدگان درباره آنهاست تعداد نداشتند دزفول موجود معتاد اشاره تخریب اراکی