برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم با تاکید بر اینکه «این افراد آتش‌بیار معرکه هستند» گفت: «آقای علم الهدی خودش آغازگر این اعترضات بود ولی با ایشان هیچ برخوردی نشد.»

مازندمجلس: سید ناصر قوامی، رئیس کمسیون قضایی و حقوقی مجلس ششم به اظهارات امام جمعه تهران که معترضان را تلویحا «آشغال» خوانده بود واکنش نشان داد. 
او با یادآوری حوادث سال 88 گفت: «سال 88 هم آقای علم الهدی در تریبون نماز جمعه مردم را بزغاله و گوساله خطاب کرد اما کسی به او اعتراضی نکرد و بازخواست نشد. همان سال احمدی نژاد مردمی را که به نتیجه انتخابات معترض بودند خس و خاشاک خواند و کسی هم به او معترض نشد.» 
قوامی با بیان اینکه «اینگونه رفتار و ادبیات برای مردم ما ناآشنا نیست» اظهار کرد: «با این افراد در سال 88 که آتش روی بنزین ریختند نه تنها برخوردی نشد و اعتراضی هم به آنان نشد بلکه تشویق هم شدند. بنابراین طبیعی است که باز هم از این ادبیات استفاده کنند. نتیجه آن رفتارها هم در سال 88 دیدیم.» 
این نماینده اصلاح طلب مجلس ششم با تاکید بر اینکه «این افراد آتش‌بیار معرکه هستند» گفت: «آقای علم الهدی خودش آغازگر این اعترضات بود ولی با ایشان هیچ برخوردی نشد.» 
قوامی با بیان اینکه «به عقیده من آقای صدیقی صلاحیت این را ندارد که در تهران خطبه بخواند و سیاست های داخلی و خارجی را تبیین کند» گفت: «مردمی که در این مدت به خیابان ها آمدند اعتراضات به حقی داشتند که نباید آنان را با ادبیات نامناسب تحقیر کرد. این مردم مشکل اقتصادی داشتند. درست است برخی از این اعتراض مردم سوءاستفاده کردند و برخی شعارهای نامناسبی دادند اما عموم مردم فقط معترض بودند و نباید با آنان اینطور برخورد شود.» 
منبع: اعتماد آنلاین
ادبیات تهران نباید اینکه الهدی معترض اعتراضی تحقیر نامناسب داشتند برخوردی افراد نتیجه مردمی  قوامی اعتراضات صلاحیت صدیقی اظهارات واکنش ندارد بخواند قوامی آغازگر رفتار اینگونه برخورد