برگزیده ها
بسیاری از دانش‌آموزان هرمزگانی داخل کلاس‌های در حال تخریب مشغول به تحصیل هستند

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: در گزارش هیئت اعزامی کمیسیون به هرمزگان آمده است که بسیاری از دانش‌آموزان داخل کلاس‌های در حال تخریب مشغول به تحصیلند.

مازندمجلس:سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، جزئیات نشست عصر امروز یکشنبه  24 دی این کمیسیون را تشریح کرد.

وی با اشاره به سفر هفته گذشته اعضای این کمیسیون به دو استان هرمزگان و مازندران و ارائه گزارش از این دو سفر اظهار داشت: نمایندگان بازدیدکننده در گزارش خود تصریح داشتند که مشکلات دانش‌آموزان در این دو استان جدی بوده و نیاز به توجه روزافزون دارد.

میرزاده با اشاره به اینکه در گزارش هیئت اعزامی کمیسیون به هرمزگان آمده است که بسیاری از دانش‌آموزان در این دو استان داخل کلاس‌های در حال تخریب مشغول به تحصیل هستند، گفت: در بخش دیگری از گزارش عنوان شده است که بخش قابل توجهی از مطالبات فرهنگیان پرداخت نشده به عنوان مثال معلمان حق‌التدریسی از ابتدای مهر تا کنون یک ریال حقوق نگرفته‌اند.

وی در ادامه روایت خود از گزارش هیئت اعزامی کمیسیون آموزش به هرمزگان و مازندران عنوان داشت: حتی کرایه رفت و برگشت معلمان مناطق روستایی هم به آنان پرداخت نشده به علاوه سرانه مدارس شبانه‌روزی و حتی مدارس عادی و حتی ایاب و ذهاب دانش‌آموزان روستایی هم به آنان داده نشده است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصریح گزارش اعضای کمیسیون آموزش درباره بازدید خود از دو استان هرمزگان و مازندران بر عدم اجرای احکام جدید مطابق برنامه ششم توسعه درباره حقوق و مزایای بسیاری از کارکنان آموزش و پرورش، گفت: تصمیم بر این شد که فردا در نشست فراکسیون فرهنگیان با حضور نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش این مسائل پیگیری شود.

گزارش کمیسیون آموزش استان دانش‌آموزان هرمزگان مازندران عنوان اشاره بسیاری اعزامی میرزاده پرداخت معلمان روستایی پرورش برنامه درباره مدارس فرهنگیان تصریح شورای تحصیل اسلامی تخریب کلاس‌های اعضای مشغول