برگزیده ها
اولین جلسه تحقیق و تفحص از وزارت صنعت برگزار شد/ بررسی وضعیت پرداخت حقوق دولتی برخی معادن

مازندمجلس: عضو هیأت تحقیق و تفحص از وزارت صنعت از برگزاری اولین جلسه کاری این کمیته خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد اسناد و مدارک مربوط به پرداخت حقوق دولتی برخی معادن خاص تهیه شود.

مازندمجلس:عبدالله رضیان با اشاره به برگزاری اولین جلسه کاری هیأت تحقیق وتفحص از عملکرد وزارت صنعت در صدور مجوز واگذاری معادن در روز گذشته، اظهار داشت: این نخستین جلسه پس از نشست مربوط به تعیین اعضای هیأت تحقیق و تفحص بود که در آن، یک سری اسناد و مدارک مربوط به وضعیت پرداخت حقوق دولتی معادن در همه استان‌ها ارائه شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه بررسی‌های مبنی بر اینکه آیا حقوق دولتی معادن به درستی پرداخت شده یا نه و اینکه چه مقدار از این حقوق وصول شده است، صورت گرفت و بحث‌هایی در خصوص اینکه چه میزان کسری حقوق دولتی معادن در همه استان‌ها وجود دارد، مطرح شد.

عضو هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت با بیان اینکه در پرداخت حقوق دولتی برخی معادن نارسایی‌هایی وجود دارد، افزود: قرار شد وضعیت پرداخت حقوق دولتی از جنبه حقوقی در یک سری معادن خاص بررسی و میزان عملیات انجام‌شده، به طور ویژه مشخص شود.

وی تأکید کرد: اعضای هیأت تحقیق و تفحص یکسری اسناد و مدارک را در مورد پرداخت حقوق دولتی معادن در اختیار دارند که البته باید پاسخ طرف‌های مقابل را نیز بشنویم.

به گفته رضیان، جلسه بعدی کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت هفته آینده برگزار خواهد شد.

معادن تحقیق دولتی پرداخت وزارت اینکه وضعیت عملکرد مدارک میزان استان‌ها اسناد رضیان اولین برگزار بررسی مربوط اعضای