برگزیده ها
تخصیص 21.5 میلیون متر مکعب آب جهت بهره برداری در حوزه صنعت آذربایجان غربی

مازندمجلس: مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اذربایجان غربی از تخصیص 21.5 میلیون متر معکب از محل صرفه جویی طرح تعادل بخشی به بخش صنعت استان خبر داد .

مازندمجلس: مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اذربایجان غربی از تخصیص 21.5 میلیون متر معکب از محل صرفه جویی طرح تعادل بخشی به بخش صنعت استان خبر داد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی، احسان جوی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در سطح ملی از سوی سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی ایران با وزرات نیرو و نیز پیگیریهای که در سطح استان صورت گرفته، تخصیص  21.5  میلیون متر مکعب آب از محل صرفه جویی تعادل بخشی به حوزه صنعت استان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه محل این تخصیص از 7 سد استان می باشد ادامه داد : که طبیعتآ با برنامه ریزی و اقدام اصولی می توان بخشی از این تخصیص آب صورت گرفته را برای تامین کسری آب برخی از شهرکها و نواحی صنعتی استان و نیز تامین آب نواحی و شهرکهای جدید بهره برداری نمود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی افزود : در دو ماه اخیر از این محل تا کنون موافقت اولیه برای برداشت به میزان 1/1 میلیون متر مکعب برای 2 ناحیه صنعتی تازه شهر سلماس (مصوب و در فاز طراحی ) و ناحیه صنعتی و نمایشگاهی سلماس ( در دست مطالعه ) صادر گردیده است.

جوی با اشاره به اینکه : باتوجه به اینکه تامین آب برای شهرکها و نواحی صنعتی استان بعنوان یک اولویت کاری در شرکت استانی پیگیری می شود، تصریح کرد : سعی می شود از حداکثر پتانسیل های موجود در تمام حوزه ها به جهت تامین آب در شهرکها و نواحی صنعتی استان بهره برداری نمود.

صنعتی استان تخصیص شهرکهای تامین نواحی اینکه میلیون شهرکها برداری گرفته آذربایجان صنعت استان سلماس ناحیه اشاره تعادل