برگزیده ها
ترامپ تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد/ در برابر تصمیم ظالمانه وی می‌ایستیم

مازندمجلس: رئیس هیأت پارلمانی مراکش گفت: ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا تمام قوانین بین‌المللی را زیرپا می‌گذارد لذا ما همواره مقابل تصمیماتش خواهیم ایستاد.

مازندمجلس:، عبدالله الانصاری نماینده پارلمان مراکش امروز چهارشنبه (27 دی 96) در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که در هتل اسپیناس تهران در حال برگزاری است طی سخنانی اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگی بین تهران و مراکش برقرار است که ما می‌توانیم از این طریق طی یک سال آینده رابطه خوبی با تهران برگزار کنیم تا هم اجلاسی در راستا و ادامه این کنفرانس برگزار کنیم.

وی افزود: خدا همواره به دنبال این است که ملت مسلمان را از هر چالشی نجات دهد.

رئیس هیأت پارلمانی مراکش تصریح کرد:‌ما به دنبال اسلامی هستیم که همه را به فرهنگ انسانیت دعوت می‌کند.

الانصاری همچنین با محکومیت تصمیم اخیر ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به قدس شریف، خاطرنشان کرد:‌ ترامپ به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا همه قوانین را زیر پا می‌گذارد و از شورای امنیت می‌خواهد قدس را پایتخت صهیونیست کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ما در برابر تصمیم ظالمانه ترامپ ایستاده و همچنان خواهیم ایستاد،‌گفت: ما با گفت‌وگو با یکدیگر می‌توانیم این توطئه‌ها را خنثی کنیم. همچنین در مسئله قدس باید وحدت یکپارچه‌ای داشته باشیم.

رئیس هیأت پارلمانی مراکش با بیان اینکه آمریکا و ایالات متحده را باید وادار و مجبور کنیم که دست از اهانت به ملت فلسطین بردارد، افزود: ما نباید بگذاریم حقوق حقه فلسطین را زیر پا بگذارند و همواره تاکید و اعلام می‌کنیم فلسطین از آنِ مردم فلسطین است.

الانصاری در بخش پایانی سخنانش با اعلام اینکه ما از آمریکا می‌خواهیم دست از این تصمیم خود بردارد، گفت: اگر ترامپ چنین کاری نکند امت اسلامی ما این توانایی را دارد که توطئه‌های دشمنان از جمله این توطئه «انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی» را خنثی کرده و از بین ببرد. لذا ما هموار بر حمایت همه جانبه از مسلمانان به ویژه فلسطینیان و مقاومت تاکید داریم.

ترامپ مراکش تصمیم پارلمانی اسلامی فلسطین تهران کنفرانس پایتخت الانصاری آمریکا اینکه همچنین انتقال بردارد صهیونیستی تاکید اعلام می‌توانیم می‌گذارد قوانین کشورهای مجالس برابر ظالمانه همواره افزود برگزار دنبال