برگزیده ها

مازندمجلس: نتایج تحقیقات یک کارشناس اسرائیلی حاکی از آن است که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) هزاران تن از جمله بسیاری افراد بی‌گناه را ترور کرده است.

مازندمجلس:

مجله اشپیکل آلمان به نقل از رونین بیرجمن، روزنامه‌نگار و مولف اسرائیلی نوشت: صحبت درباره ترور دست کم ۳۰۰۰ تن است که تنها شامل اشخاص تحت تعقیب نبوده بلکه در میان آنها تعداد زیادی از افراد بی‌گناه به چشم می‌خورند که به خاطر حضورشان در زمان اشتباه و مکانی نادرست ترور شده‌اند.
به گفته این روزنامه‌نگار اسرائیلی، در جریان انتفاضه دوم فلسطینی‌ها، زمان‌هایی بود که موساد دستور عملیات ترور چهار تا پنج تن را صادر می‌کرد و عمده این دستورات در مورد اعضای جنبش مقاومت اسلامی  فلسطین"حماس" بود.
بیرجمن کتابی با عنوان "جنگ در سایه، اسرائیل و عملیات کشتار محرمانه موساد" دارد که از روز دوشنبه در بازار منتشر خواهد شد.
این روزنامه‌نگار اسرائیلی در پژوهش‌های خود با حدود ۱۰۰۰ تن از جمله شش تن از روسای سابق موساد و نیز شش تن از نخست‌وزیران سابق رژیم صهیونیستی مانند ایهود باراک و ایهود اولمرت و نیز بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی گفت‌وگو کرده است.
این کتاب شامل دوره زمانی گسترده‌ای است و در آن به عملکرد موساد تا پاییز سال ۲۰۱۷ پرداخته شده و نویسنده در آن از ماموریت‌های موساد و روند اتخاذ تصمیمات سیاسی در پس پرده این عملیات‌ها صحبت می‌کند.
موساد اسرائیلی روزنامه‌نگار ایهود بیرجمن عملیات