برگزیده ها
9 دستگاه خودرو؛ جوایز ویژه جشنواره زمستانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

مازندمجلس: یک دستگاه خودرو هایما، ۳ دستگاه خودرو ساندرو و ۵ دستگاه خودرو ۲۰۶ تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش است.

مازندمجلس: یک دستگاه خودرو هایما، ۳ دستگاه خودرو ساندرو و ۵ دستگاه خودرو ۲۰۶ تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش است.

به گزارش ایلنا، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، جشنواره زمستانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای همواره تخفیف افق کوروش از ابتدای دی ماه با مشارکت شرکت‌های اروم نارین ( برند شادلی )، کشت و صنعت برنج آذوقه، چای تشریفات، عرقیجات عصاره طلایی، اویلا و فامیلا آغاز شده است. 

یک دستگاه خودرو هایما S5، یک سفر به اروپا، یک سفر با کشتی کروز، یک سفر به جام جهانی، یک سفر خاص، 8 سفر به مشهد، یک دستگاه یخچال و فریزر الکترو استیل، 14 عدد کارت هدیه نوین زعفران و ... تنها بخشی از جوایز برند نوین زعفران در جشنواره بزرگ زمستانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای همواره تخفیف افق کوروش است. 

علاقمندان می‌توانند با خرید زعفران از فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش در این جشنواره شرکت کنند و با خرید هر نیم گرم زعفران یک امتیاز ، هر یک گرم زعفران 2 امتیاز، هر 2 گرم زعفران 4 امتیاز و هر 4 گرم زعفران 10 امتیاز کسب کرده و شانس بیشتری در قرعه کشی جوایز ویژه به خود اختصاص می دهند.

همچنین مشتریان با خرید حداقل 30 هزار تومان چای تشریفات از فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش می توانند در قرعه کشی 2 دستگاه خودرو 206 و 1396 کارت خرید 150 هزار تومان، با خرید حداقل 15 هزار تومان از عرقیجات عصاره طلایی در قرعه کشی 3 دستگاه خودرو ساندرو و با خرید برنج آذوقه در قرعه کشی زمستانی هر ماه یک دستگاه خودرو 206 و 30 ربع سکه بهار آزادی شرکت می کنند. 

برای شرکت در قرعه کشی 25 دستگاه یخچال ساید بای ساید و 1397 عدد لوازم خانگی نیز کافی است که از محصولات شادلی و محصولات غیر روغنی اویلا و فامیلا به ترتیب 10 و 20 هزار تومان خرید داشته باشید. 

لازم به ذکر است؛ قرعه کشی جوایز هفتگی جشنواره نوین زعفران ( دو دستگاه گوشی آیفون X و دو دستگاه گوشی نوت 8 سامسونگ) هر دو هفته یک بار برای خریداران این محصول و شرکت کنندگان در مسابقات فضای مجازی برگزار می شود که در اولین قرعه کشی 2 هفتگی محصولات نوین زعفران در جشنواره زمستانه افق کوروش که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش پخش شد، به چهار برنده خوش شانس از فروشگاه های ریحانی جنوبی تهران، جهان آرا شیراز، امام خمینی گنبد کاووس و امت رامهرمز گوشی آیفون X و گوشی نوت8 سامسونگ تعلق گرفت. 

شایان توجه است؛ علاقمندان برای شرکت در جشنواره زمستانه فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش بایستی کد 9 رقمی ذیل فاکتور خود را به سامانه پیامکی 10000246 ارسال نمایند و فاکتور را تا پایان قرعه کشی نزد خود نگهداری کنند.

دستگاه کوروش زعفران جشنواره خودرو جوایز فروشگاه زمستانه امتیاز تومان محصولات همواره تخفیف افق فروشگاه‌های علاقمندان آیفون فاکتور سامسونگ یخچال هفتگی حداقل عصاره همواره تخفیف ساندرو هایما زنجیره‌ای شادلی آذوقه اویلا طلایی عرقیجات تشریفات فامیلا