برگزیده ها
وزرا برای گرفتن بودجه بیشتر پشت اتاق نوبخت صف کشیده‌اند

مازندمجلس: نماینده ارومیه در مجلس، گفت: وزرای دولت جهت افزایش بودجه وزارتخانه‌های خود پشت در اتاق رئیس سازمان برنامه صف کشیده‌اند و این موجب تعطیل شدن کل دستگا‌ه‌های کشور شده است.

مازندمجلس:، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 3 بهمن 96)طی اخطاری مستند به اصل 52 قانون اساسی و پس از سخنان محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: مهمترین مشکل بودجه عدم تطابق با واقعیات است.

وی افزود: بودجه کشور عبارت است از بودجه جاری به علاوه بودجه‌های عمرانی با استفاده از اوراق مشارکت که سیستم بانکی کشور را بر هم زده است.

قاضی‌پور خطاب به نوبخت گفت: شما با این بودجه نوشتن موجب شده اید که وزرا برای گرفتن بودجه بیشتر پشت در اتاق شما صف بکشند و بدین ترتیب شأن وزیران دولت رعایت نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این روش موجب شده است که کل دستگاه‌های کشور به خواب بروند چرا که همه دغدغه وزیر، اخذ بودجه بیشتر از سازمان برنامه و بودجه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هزینه‌های جاری را کم کنید و به جای آ‌ن به داد فقرا، کارگران، کشاورزان و همه مردم برسید.

بودجه برنامه قاضی‌پور نوبخت بیشتر گرفتن اسلامی ارومیه نماینده شورای