برگزیده ها
دوفوریت تمدید وام‌های حوادث غیرمترقبه تصویب شد

مازندمجلس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب استفساریه دو فوریت امحال وام‌های حوادث غیرمترقبه در کمیسیون متبوعش خبر داد.

مازندمجلس:حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست عصر کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز حول محور بررسی تبصره‌های لایحه بودجه سال 97 و همچنین پیشنهادات کمیسیون اقتصادی در این رابطه برگزار شد.

وی افزود: در جلسه امروز که با حضور اعضا برگزار شد درباره دو فوریتی شدن امهال وام‌های مربوط به مناطق زلزله‌زده بحث و تبادل‌نظر شد که در واقع این دو فوریت برای وام‌های مربوط به حوادث غیرمترقبه است که مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین تصریح کرد: دو فوریتی امهال وام‌های حوادث غیرمترقبه با تغییرات جزیی در کمیسیون اقتصادی پس از بررسی اعضا به تصویب رسید که فردا در دستور صحن علنی مجلس قرار دارد. در صورت تصویب این استفساریه در مجلس افرادی که در مناطق زلزله‌زده و یا بر اثر حوادث غیرمترقبه وام مسکن گرفتند و همچنین دارای مسکن مهر بوده و یا مساکن خودمالک بوده که برای تعمیر و بازسازی آنها وامی گرفته‌اند مهلت پرداخت وام آنها به مدت دو سال تمدید می‌شود.

وی برهمین اساس اضافه کرد: بیشتر این وام‌ها مربوط به مسکن‌هایی است که در اثر وقوع زلزله آسیب دیده‌اند و البته مراکز دیگری مانند بنگاه‌های تولیدی هم که در اثر وقوع زلزله دچار خسارت شده‌اند نیز مشمول مصوبه ذکر شده خواهند بود.

کمیسیون اقتصادی حوادث غیرمترقبه وام‌های مربوط همچنین بررسی تصویب لارگانی مناطق زلزله‌زده زلزله امهال فوریتی امروز تمدید تشریح برگزار موسوی