برگزیده ها

مازندمجلس: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمنان در دشمنی با ما کاملاً جدی هستند و آنانی که خیال می‌کنند مسائل مبنائی - عقیدتی بین ما و آنان در یک مذاکرات دیپلماتیک قابل حل است، کاملا در اشتباه هستند.

مازندمجلس: محمدنبی حبیبی در دیدار با حجت‌الاسلام سیدجواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی با بیان اینکه مجموعه ایدئولوژی‌های غیردینی در زمان حاضر در مقابل تفکر اسلامی که داعیه تشکیل حکومت اسلامی را دارد، صف‌بندی کرده‌اند، گفت: تفکرات مبتنی بر لیبرال دموکراسی غرب، جدی‌ترین و پیچیده‌ترین تقابل را با تفکرات اسلامی شکل داده‌اند.
 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: شورای روابط خارجی آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی صراحتاً اعلام کرد که قرن بیست‌ویکم، قرن تقابل اسلام و تمدن غربی است. جورج بوش نیز در زمان ریاست جمهوری خود در آمریکا طی مصاحبه رسمی گفته بود ما با اسلام وارد یک جنگ ایدئولوژیک شده‌ایم.
وی تاکید کرد: دشمنان در دشمنی با ما کاملاً جدی هستند و آنانی که خیال می‌کنند مسائل مبنائی - عقیدتی بین ما و آنان در یک مذاکرات دیپلماتیک قابل حل است، کاملا در اشتباه هستند.
حبیبی اظهار کرد: دشمنان ما به زعم خود به دنبال ریشه‌کن کردن این نوع تفکر اسلامی هستند و لبه تیز این دشمنی را بیش از همه به سوی نظام جمهوری اسلامی ایران نشانه‌گیری کرده‌اند.
وی افزود: آنان با اینکه همه توانشان را به کار گرفته‌اند، اما شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران نه تنها برقرار مانده بلکه شاخه‌های آن به جهان اسلام و به خصوص منطقه‌ای که در آن قرار داریم رسیده است. این محصول مقدس، ثمره لطف ویژه الهی، حضور فداکارانه مردم، پیشکسوتی روحانیت و به خصوص مراجع تقلید و رهبری حضرت امام (ره) و رهبری است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همه عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی را عوامل باقی‌ماندن آن دانست و گفت: لازمه این کار، داشتن فقه حکومتی بسیار غنی، بذل همت از طرف حوزه‌های علمیه و حضور مراجع تقلید و سازمان روحانیت در متن همه امور انقلاب و کشور با محوریت ولی فقیه زمان است.
حبیبی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی نصیب ملک و ملت شده ولی فاصله ما با جامعه و دولت اسلامی فاصله معتنابهی است.
در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام شهرستانی با تاکید براینکه ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که باید انتقادپذیر باشیم، گفت: انتقاد سازنده می‌تواند ما را به سوی کمال بکشاند اما متاسفانه ما با این انتقادها برخورد بدی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه باید همواره به انتقادات و مطالبات مردم توجه شود، اظهار کرد: عده‌ای از کسانی که اخیراً به دلیل مشکلات اقتصادی به خیابان آمدند و بطور مسالمت‌آمیزی اعتراض کردند، مدافع انقلاب و نظام هستند و همواره در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن هم شرکت کرده‌اند. مسئولان کشور نباید به این افراد تودهنی بزنند و برخورد بدی داشته باشند بلکه باید حساب آنان را از آشوب‌طلبان جدا کرده و به مطالباتشان رسیدگی کنند.
نماینده آیت‌الله سیستانی با تاکید بر اینکه محور تشییع و چشم امید همه شیعیان دنیا، جمهوری اسلامی است، گفت: ما باید محوریت شیعه را در ایران حفظ کنیم و اجازه ندهیم که سنگ‌اندازی‌های دشمن باعث تخریب چهره اسلام و تشییع شود.
شهرستانی در پایان اظهار کرد: من منکر ضعف‌ها و نابسامانی‌هایی که در کشور وجود دارد نمی‌شوم، اما این یک واقعیت است که برخی از ما قدر نعمت این انقلاب را نمی‌دانیم.
اسلامی انقلاب حبیبی اینکه اسلام جمهوری دیدار شهرستانی تاکید کرده‌اند اظهار دشمنان نماینده سیستانی مراجع همواره تشییع روحانیت تقلید برخورد می‌کنیم محوریت عوامل رهبری فاصله آمریکا دیپلماتیک مذاکرات عقیدتی مسائل حجت‌الاسلام تفکرات پیروزی افزود موتلفه تقابل دشمنی