برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی تخلف دولت مبنی بر اعلام افزایش قیمت‌ها که منجر به بروز اغتشاشات شد، در کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد.

مازندمجلس:ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دستور کار کمیسیون اصل ۹۰ مبنی بر رسیدگی به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در ماجرای اغتشاشات اخیر تخلف صورت گرفت؛ در زمانی که مردم دچار مشکلات مالی هستند، وارد کردن شوک جدید به جامعه اشتباه بود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت با اعلام افزایش قیمت حامل‌های انرژی، بار روانی به جامعه تحمیل کرد که این بار روانی باعث بروز اغتشاشات شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت باید پاسخ دهد که چرا به گونه‌ای عمل کرد که موجب بروز اعتراضات مردم شد؛ مردم از نظام اسلامی راضی هستند، ولی حرکت دولت کاملاً اشتباه بود.

وی افزود: آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برای پاسخگویی به تخلفات دولت که موجب بروز اغتشاشات و اعتراضات شد، به کمیسیون اصل ۹۰ دعوت خواهد شد.

داداشی خاطرنشان کرد: دامن زدن به افزایش قیمت‌ها موجب اعتراضات مردمی و پس از آن، سوءاستفاده رسانه‌های غربی و معاندان در بروز اغتشاشات شد، اقدام دولت مبنی بر اعلام افزایش قیمت‌ها، بار روانی زیادی به جامعه تحمیل کرد و موجب ایجاد ناامیدی در میان اقشار مختلف مردم شد؛ دولت باید در این خصوص پاسخگو باشد.

اغتشاشات افزایش اسلامی روانی داداشی کمیسیون اعتراضات جامعه اعلام قیمت‌ها اشتباه شورای تحمیل