برگزیده ها

مازندمجلس: دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: از رییس جمهور تقاضا داریم کسانی که به اقتصاد مقاومتی اعتقاد ندارند و می گویند ما نمی توانیم یک آبگوشت بزباش درست کنیم را کنار بگذارد. 

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در هفتمین کنگره این جمعیت با بیان اینکه یکی از شعارهای کنگره امروز، وحدت نیروهای انقلابی و انسجام ملی است، اظهار کرد: وحدت یکی از ارکانی بود که باعث شد در انقلاب پیروز شویم.

وی با بیان اینکه در اصول وحدت اختلافی وجود ندارد افزود: در اسلام، محور وحدت مشخص شده است و در تاریخ انقلاب هم نیروهای انقلاب با وحدت خود موتور محرکه بودند.

عامری با اشاره به تعریف رهبر معظم انقلاب درباره وحدت مبتنی بر "نبودن تفرقه، درگیری و کشمکش" گفت: اگر همین نکات اولیه را رعایت کنیم، دیگر نمی بینیم که برخی مسئولین دعواهایشان را وارد کف جامعه کنند؛ این به صلاح نیست. بهتر است که ما از درگیری پرهیز کنیم. 

وی تصریح کرد: ما به وحدت به چشم تاکتیک نگاه نمی کنیم. نیروهای انقلاب اصول و هدف یکسانی دارند. ما وحدت را فقط در انتخابات نمی بینیم. در همه عرصه ها وحدت باید وجود داشته باشد. 

عامری با بیان اینکه نیروهای انقلاب باید با هم وحدت داشته باشند گفت: نیروهای انقلاب باید افق دید مقام معظم رهبری را در نظر بگیرند و با آن وارد صحنه شوند. هر جا تفرقه ایجاد شود، دشمن از همان جا وارد می شود.

وی با اشاره به سازوکار جبهه مردمی در انتخابات گفت: هر سازوکاری نقاط ضعف و قوتی دارد اما نباید اصل آن زیر سوال برود. باید از تجربیات استفاده شود اما چون نگاه ما به وحدت ابزاری نیست، باید وحدت را در آینده در نظر داشته باشیم. 

به گفته عامری، مردم رکن اصلی نیروهای انقلاب هستند و نیروهای انقلاب باید نقش نخ تسبیح را بازی کنند و به دنبال این باشند که مردم پای کار باشند تا بتوانیم به اهداف کلان انقلاب دست پیدا کنیم.

دبیرکل ایثارگران گفت: امیدواریم گلایه های کوچک باعث نشود که ما اصل وحدت را کنار بگذاریم. متاسفانه برخی دوستان از سر خیرخواهی نقاط ضعف را می بینند اما نقاط قوت را نمی بینند. 

عامری با اشاره به اصل عقلانیت و اخلاق مداری گفت: آفتی که جامعه ما را تهدید می کند، این است که محافظه کاری با عقلانیت یکی دیده می شود. در جریان بحران سوریه و عراق، عده ای می گفتند که ما به این ها چه کار داریم؛ ما باید به مسائل خود بپردازیم!

وی در ادامه تاکید کرد: در کل جهان التهاب و بمب گذاری وجود دارد؛ شاید همه این ها برای ایران باشد اما ما به خاطر پیروی از تدابیر رهبر معظم انقلاب، توانسته ایم این امنیت را در کشور داشته باشیم. 

عامری با طرح سئوالی مبنی بر اینکه چه کسی را در مبارزه با فقر و فساد تبعیض بهتر از مقام معظم رهبری داریم؟ اظهار کرد: چه کسی در فتنه ۸۸ از آرای مردم حمایت کرد؟ وقتی نگاه ایشان به رای مردم، حق الناس بود، دیگر هیچ کس نتوانست کاری بکند. ایشان اگر مصلحتی برای مردم باشد، تا پای جان می ایستند. 

وی افزود: در فتنه ۹۶ برای اولین بار دیدیم که در میان داخلی ها، اپوزیسیون نداشتیم؛ شاید دیده بودند هر کسی بخواهد علیه نظام کاری کند، با قدرت جلوی او گرفته می شود. 

دبیرکل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها فرمودند راه حل مشکلات کشور توسل به اقتصاد مقاومتی است گفت: چه کسی در این زمینه کار کرد؟ فقط در حد حرف باقی ماند. 

دبیرکل جمعیت ایثارگران تصریح کرد: چرا از تولید داخل حمایت نمی شود؟ بیشترین خرید متعلق به مراکز دولتی است. اگر به توان داخلی اعتقاد داشته باشیم، بسیاری از مشکلات حل می شود.

عامری ادامه داد: ما در ایام تحریم، ۱۰ فاز از پارس جنوبی را افتتاح کردیم اما الان باید ناز شرکت های اروپایی و صهیونیستی را بکشیم؛ بعد آن ها تازه به ما می گویند اگر آمریکا اجازه بدهد! چرا این طور است؟ چون اعتقادی به توان داخلی وجود ندارد. 

دبیرکل جمعیت ایثارگران تصریح کرد: متاسفانه امروز زمزمه هایی درباره مذاکره پیرامون مسائل امنیتی و موشکی شنیده می شود. ملت ایران، هیچ گاه حاضر نمی شود سر مسایل امنیتی مذاکره کند؛ چون نتیجه را دیده است. 

عامری گفت: از رییس جمهور تقاضا داریم کسانی که کارشان را انجام نمی دهند و به اقتصاد مقاومتی اعتقاد ندارند و می گویند ما نمی توانیم یک آبگوشت بزباش درست کنیم را کنار بگذارد. 

وی ادامه داد: باید عیدی ۴۰ سالگی انقلاب، بازنشستگی مسئولانی باشد که کاری نمی کنند. ما از طرح اتاق شیشه ای روحانی حمایت می کنیم. اگر با فقر و فساد و تبعیص برخورد شود، کسی نمی تواند از مطالبات مردم سواستفاده کند.

عامری با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: اعتقاد دارم آن کسانی که در حوادث اخیر برای رضاخان شعار می دادند، بسیار "پرت" هستند. دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب اصلا قابل قیاس نیست. برخی، قطر و امارات را مثال می زنند؛ این ها که اصلا تولید ندارند. اگر یک تلنگر در منطقه ایجاد شود این کشورها از بین می روند.

انقلاب عامری نیروهای ایثارگران جمعیت اینکه  عامری اشاره باشیم رهبری حمایت اعتقاد  دبیرکل داخلی تصریح ادامه باشند کنگره امروز مقاومتی تولید اقتصاد مشکلات جامعه هفتمین گویند ندارند حوادث کسانی امنیتی مذاکره بازنشستگی دبیرکل ندارد ایجاد افزود تفرقه انتخابات اظهار متاسفانه بینیم مسائل عقلانیت بینند درگیری