برگزیده ها

مازندمجلس: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دیدار تعدادی از اعضای شورای مرکزی این حزب با آیت الله نوری همدانی گفت: فضای مجازی با تمهیداتی می‌تواند در خدمت نظام اسلامی قرار بگیرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دیدار تعدادی از اعضای شورای مرکزی این حزب با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه حزب موتلفه در بسیاری از مسائل کشور با ارائه راه حل، پیشنهادهایی را جمع بندی کارشناسانه کرده و در موقعیت های گوناگون به مسئولین زیربط ارائه داده است اظهار داشت: فضای مجازی با تمهیداتی می‌تواند در خدمت نظام اسلامی قرار گیرد و همچنین با کار کارشناسی علمی و استفاده از محتواهای غنی دینی و سیاسی می‌توان خطر آن را به حداقل کاهش داد.

وی با اشاره به نابسامان بودن موضوعات مربوط به امور اقتصادی و فضای مجازی در کشور اظهار داشت: بسیاری از مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند و گرانی، تورم و بیکاری گریبان‌گیر بسیاری از خانواده‌ها شده است.

حبیبی افزود: این فشارها برخی از مردم را به اسلام و نظام حکومتی دینی بدبین کرده و این بدبینی در حال رشد است. در این راستا تذکرات مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه به دستگاه‌های حکومتی ضرورتی قطعی و دائمی دارد.

آیت‌الله حسین نوری همدانی هم در دیدار تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه سه رکن اسلام، مردم و ولایت فقیه قرار دارد، اظهار داشت: ضعف‌ها و کاستی‌هایی که در نظام وجود دارد با مقاله نوشتن و تکروی اصلاح‌ نمی‌شود بلکه مردم باید با تفکری انقلابی و حضور در صحنه مشکلات را از پیش پای کشور بردارند.

وی با اشاره به وجود برخی اشکالات در نظام بانکی کشور گفت: ما چند سال است که می‌گوئیم دیرکرد حرام و ربا است اما هیچکس توجهی نکرده است. این‌ بی‌توجهی‌ها در مسائلی همچون فضای مجازی، اقتصاد و برجام هم وجود دارد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: مسئولین هرچقدر هم که آمار و ارقام ارائه بدهند اما مردم باید اثر انقلاب را در سفره خودشان ببینند اما متاسفانه چیزی مشاهده نمی‌کنند.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه استکبار برای نابودی اسلام با همه توان و عوامل خودش به میدان آمده است، گفت: ما باید آنقدر قدرت و وحدت داشته باشیم که شیاطین داخلی و خارجی نتوانند به مقاصد خود دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: ما در انقلاب اسلامی همواره باید روحیه استکبارستیزی داشته باشیم و این مهم را بدانیم که اسرائیل یک غده سرطانی است و باید نابود شود.

اسلامی همدانی موتلفه اینکه اظهار مجازی اسلام انقلاب دیدار ارائه بسیاری تقلید باشیم آیت‌الله حکومتی مرکزی تکروی نوشتن مقاله حبیبی تعدادی شورای اعضای مسئولین