برگزیده ها

مازندمجلس: جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی "سفیدآبه" شهرستان نیمروز تریلر حامل 25 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال را متوقف کردند.

مازندمجلس: احمد طاهری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه شهرستان نیمروز هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو 25 تن برنج قاچاق که از طریق مبادی غیرقانونی وارد کشور و در حال انتقال آن به یکی از استان‌های همجوار بوده است کشف شد.
طاهری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محوله قاچاق را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند ، بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا خسارت جبران‌ناپذیری به بدنه اقتصاد کشور می زند و موجبات رکود و بیکاری جوانان را فراهم می‌کند، پلیس با بهره‌گیری از تمام توان و امکانات خود با این پدیده شوم مبارزه خواهد کرد.
قاچاق خودرو بازرسی طاهری نیمروز مبارزه