برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اینکه باد و بوران برخی از محورهای کوهستانی این استان را فراگرفته است گفت: به همراه داشتن زنجیر چرخ از سوی رانندگان برای عبور از این محورها ضروری است.

مازندمجلس:
حسن خسروجردی  در سمنان، اظهار داشت: با توجه به بارش‌های اخیر در استان سمنان برخی محورهای مواصلاتی این استان لغزنده شده است.
به گزارش نامه نیوز وی با اشاره به آخرین وضعیت در محور مواصلاتی بین‌المللی تهران - مشهد در محدوده استان سمنان عنوان کرد: هم‌اکنون بارش باران در قطعه تهران - گرمسار در این محور مهم در جریان است که منجر به لغزندگی این محور شده و در بخش‌هایی از محورهای سمنان - سرخه و سمنان- دامغان نیز وضعیت به همین صادرات است.
رئیس پلیس‌راه استان سمنان اضافه کرد: در محور سمنان - فیروزکوه نیز هم‌اکنون باد و بوران پدیده غالب است؛ اما تردد در آن جریان دارد.
به گفته خسروجردی، محور شهمیرزاد به فولاد محله و شهمیرزاد به چشم نیز با بوران همراه است و ازاین‌رو رانندگان در این محور نیز مانند محور سمنان - فیروزکوه باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی با اشاره به وقوع باد و بوران در محور چشمه‌علی - فولاد محله، به همراه داشتن زنجیر چرخ در این محور را نیز الزامی اعلام کرد.
رئیس پلیس‌راه استان سمنان با تأکید بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری به محورهای کوهستانی این استان تأکید کرد: در صورت الزام به سفر به این محورها، رانندگان حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته و الزامات رانندگی در شرایط برفی را رعایت کنند.
خسروجردی تصریح کرد: هم‌اکنون تردد در همه محورهای مواصلاتی استان سمنان به‌صورت روان در جریان است.
سمنان استان محورهای همراه بوران زنجیر هم‌اکنون جریان مواصلاتی تأکید خسروجردی رانندگان شهمیرزاد فیروزکوه فولاد وضعیت الزام داشتن اشاره تهران پلیس‌راه