برگزیده ها

مازندمجلس: درپی تلاش برای تعرض به شیخ عبدالمهدی الکربلائی نماینده آیت الله سیستانی، نخست وزیر عراق امروز یکشنبه در تماسی تلفنی از سلامت وی اطمینان حاصل کرد.

مازندمجلس:
به گزارش نامه نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه، در بیانیه دفتر حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق آمده است: درپی تلاش برای تعرض به شیخ عبدالمهدی الکربلائی در جریان مراسم نماز جمعه هفته جاری، العبادی با وی تماس تلفنی گرفت.
این بیانیه افزود: العبادی در این تماس تلفنی از سلامت شیخ الکربلائی اطمینان حاصل کرد و برای وی صحت و سلامت همیشگی آرزو کرد.
بیانیه استاندار کربلای معلی درباره تعرض به نماینده آیت الله سیستانی
در همین حال، عقیل الطریحی استاندار کربلای معلی نیز در بیانیه‌ای تلاش برای تعرض به نماینده آیت‌الله سیستانی در جریان خطبه اول نمازجمعه در این شهر را محکوم و تاکید کرد که "گروههای منحرف" به "مقاصد پلید "خود نخواهند رسید.
الطریحی در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: ما تعرض به نماینده مرجعیت عالی دینی شیخ عبدالمهدی الکربلائی را محکوم می‌کنیم؛ بویژه که تلاش برای تعرض به وی در جریان مراسم نماز جمعه و در داخل صحن حسینی (ع) روی داد و شیخ الکربلائی نماینده مرجعیت عالی دینی نیز به شمار می‌رود.
الطریحی افزود: گروه‌های منحرف به مقاصد پلید خود نخواهند رسید و چنین تلاش‌های منحرفانه و تعرض‌ها نخواهد توانست تاثیری بر اسلام اصیل بگذارد.
استاندار کربلای معلی گفت: هدف از اینگونه اقدامات، تشدید فتنه انگیزی در داخل شهر ما است اما تلاش آنها به شکست انجامید زیرا مردم این شهر برای حفظ امنیت شهر خود متحد و منسجم هستند.‌
بیانیه دفتر نماینده آیت الله سیستانی
مرتضی الحسینی مدیر دفتر شیخ الکربلائی در گفت وگو با خبرگزاری "نون" خبر تلاش برای تعرض به ساحت الشیخ عبدالمهدی الکربلائی در جریان مراسم نماز جمعه را اعلام کرد و گفت: به خواست خداوند، این تلاش ناکام ماند و الشیخ الکربلائی خطبه نماز جمعه را ادامه داند و اکنون در سلامت کامل به سر می برند و به کارهای خود و پذیرش ملاقات‌کنندگان ادامه می‌دهند.
الکربلائی نماینده جریان العبادی عبدالمهدی کربلای تلفنی سلامت الطریحی استاندار بیانیه مراسم اعلام مرجعیت ادامه نخواهند الشیخ منحرف بیانیه‌ای محکوم افزود مقاصد