برگزیده ها
بخشنامه فروش جدید ایرتویا اعلام شد

مازندمجلس: ایرتویا برای کراس اوور ساب کامپکت پرفروش خود چهار تیپ را در این بخشنامه گنجانده است. تیپ داینامیک (Dynamic) تویوتا C-HR مدل ۲۰۱۷ می باشد و با قیمت ۲۴۹ میلیون تومان در شرایط نقدی و تحویل ۳۰ روز کاری بفروش می رسد.

مازندمجلس: ایرتویا برای کراس اوور ساب کامپکت پرفروش خود چهار تیپ را در این بخشنامه گنجانده است. تیپ داینامیک (Dynamic) تویوتا C-HR مدل ۲۰۱۷ می باشد و با قیمت ۲۴۹ میلیون تومان در شرایط نقدی و تحویل ۳۰ روز کاری بفروش می رسد.

به گزارش ایلنا؛ ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا جدیدترین بخشنامه فروش نقدی و اقساطی محصولات خود را اعلام کرد.

در این بخشنامه علاوه بر فروش تویوتا راوفور ۲۰۱۸ شاهد اضافه شدن مدلهای ۲۰۱۸ تویوتا C-HR نیز هستیم که در سه تیپ بفروش می‌رسند.

ایرتویا برای کراس اوور ساب کامپکت پرفروش خود چهار تیپ را در این بخشنامه گنجانده است. تیپ داینامیک (Dynamic) تویوتا C-HR مدل ۲۰۱۷ می باشد و با قیمت ۲۴۹ میلیون تومان در شرایط نقدی و تحویل ۳۰ روز کاری بفروش می رسد.

خریداران برای خرید این خودرو در شرایط اقساطی، می توانند از تسهیلات ۶۰ و ۹۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۸ و ۱۲ ماهه با نرخ تسهیلات ۲۱% بهرمند شوند.

سه تیپ Icon، Premium و Lounge نیز به ترتیب با قیمت ۲۵۴، ۲۵۴ و ۲۵۹ میلیون تومان در شرایط نقدی بفروش می رسند. هر سه تیپ تویوتا C-HR که تنها فرق آنها بایکدیگر در میزان آپشن و تجهیزات می باشد در شرایط اقساطی دارای تسهیلات یکسانی می باشند. خریداران می توانند از تسهیلات ۶۰ و ۹۰ میلیون تومانی و بازپرداخت ۸ و ۱۲ ماهه به همراه نرخ تسهیلات ۲۱% بهرمند شوند.

تمامی تیپ های مذکور C-HRها تک دیفرانسیل می باشند و به صورت تحویل ۳۰ روزکاری بفروش می رسند.

در شرایط فروش جدید ایرتویا تویوتا پریوس نیز در سه تیپ C، ۲ و ۳ با قیمت های ۱۹۹، ۲۰۲ و ۲۰۸ میلیون تومان بفروش می رسد. این سه تیپ در شرایط فروش اقساطی از تسهیلات یکسانی بهرمند است. حداکثر تسهیلات ۹۸ میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۸ ماهه و نرخ کارمزد ۲۱ درصد در کنار تحویل ۲۵ روز کاری به عنوان شرایط فروش اقساطی این خودرو محسوب می شود.

تویوتا راوفور ۲۰۱۸ نیز در این بخشنامه در دو تیپ T3-V و T3-E با قیمت ۳۳۹ و ۳۵۲ میلیون تومان بفروش می رسد. البته خریداران محترم در شرایط نقدی از تخفیف ۳میلیون تومانی برای تیپ T3-V و ۴ میلیون تومانی برای تیپ T3-E به عنوان هدیه ویژه بهرمند خواهند شد.

همچنین ایرتویا در بخشنامه فروش جدید خود تسهیلات ویژه ای برای خریداران تویوتا راوفور در شرایط اقساطی قرار داده است.

در این شرایط حداکثر تسهیلات درنظر گرفته شده ۱۲۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۸ ماهه و کارمزد ۲۱ درصد می باشد. ضمن آنکه مشتریانی که از تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی استفاده کنند از اقساط بدون کارمزد بهرمند می شوند.

زمان تحویل تویوتا راوفور در هردو شرایط فروش نقدی و اقساطی به صورت ۳۰ روز کاری می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ایرتویا و مشاهده بخشنامه اینجا کلیک نمایید.

 

شرایط میلیون تسهیلات بخشنامه بفروش اقساطی تومان تومانی بهرمند تحویل ایرتویا بازپرداخت تویوتا خریداران کارمزد تیپ T3 راوفور عنوان یکسانی حداکثر باشند خودرو پرفروش گنجانده Dynamic کامپکت اعلام داینامیک راوفور ۲۰۱۸ توانند