برگزیده ها

مازندمجلس: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران آمادگی دارد تا در صورت نیاز زمان خدمات رسانی در تمام خطوط خود را تا ساعات پایانی شب تمدید کند.

مازندمجلس: محسن محمدیان بابیان اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با آمادگی کامل از صبح امروز (یکشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۸) در خطوط پنج گانه مترو به ویژه در خط پنج مترو، حدفاصل ایستگاه های تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، در حال خدمت رسانی است افزود: شهروندان گرامی می‌توانند برای سفرهای درون‌شهری خود از متروی تهران که ایمن‌ترین وسیله حمل و نقل درون‌شهری است؛ استفاده کنند.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: امروز هم در صورت نیاز اعزام قطارهای فوق‌العاده، به‌خصوص در خط 5 متروی تهران و حومه  به علت بارش برف سنگین در اتوبان تهران – کرج، انجام می شود.
محسن محمدیان تصریح کرد: در شب گذشته نیز جدا از اعزام قطارهای فوق‌العاده، ساعت سرویس‌دهی در متروی تهران تمدید شد به طوریکه در خطوط یک، دو، سه و چهار مترو حرکت قطارها تا ساعت00:30  بامداد ادامه داشت و در خط 5 مترو نیز که شرایط ویژه تری نسبت به سایر نقاط تهران داشت، خدمات‌دهی تا ساعت 3 بامداد انجام پذیرفت.
بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، وی به اسکان اضطراری مسافران در ایستگاه‌های متروی تهران اشاره کرد و افزود: 58 نفر از شهروندان  که نتوانسته بودند به منازل خود برسند، دیشب در ایستگاه‌های محمدشهر، کرج، وردآورد و ایران خودرو اسکان داده شدند.
تهران متروی افزود قطارهای اعزام بین‌الملل فوق‌العاده بامداد ایستگاه‌های اسکان ارتباطات گزارش ساعات بهره‌برداری محمدیان تمدید امروز درون‌شهری آمادگی رسانی