برگزیده ها

مازندمجلس: براساس یک نظرسنجی مشخص شد که اکثریت مردم آمریکا یا ۵۷ درصد فکر می‌کنند که رئیس‌جمهورشان فردی "بی‌ملاحظه، جنسیت‌گرا و هتاک" است.

مازندمجلس:
به نقل از پایگاه خبری هیل، در این نظرسنجی که به صورت مشترک توسط پایگاه خبری پولیتیکو و موسسه مشاوره‌ای مورنینگ صورت گرفته مشخص شد که ۵۷ درصد از مردم آمریکا گفتند، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا فردی بی‌ملاحظه، بی ادب، هتاک و جنسیت‌گرا است و ۳۰ درصد هم گفتند که وی اینطور نیست.
۴۶ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز گفتند که فکر می‌کنند، ترامپ نژادپرست است درحالیکه ۴۰ درصد نیز گفتند که با این نظر موافق نیستند.
۳۵ درصد نیز گفتند که ترامپ فردی صادق و راستگو است و تنها یک سوم از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که فکر می‌کنند، ترامپ قابل اعتماد و مهربان است.
این نظرسنجی با حضور ۱۹۹۴ تن از ۱۸ تا ۲۰ ژانویه سال جاری میلادی انجام شد.
همچنین نظرسنجی اوایل ماه جاری میلادی نشان داد که اکثریت مردم آمریکا می‌گویند، بر این باورند که رئیس جمهوریشان مدل خوبی برای کودکان نیست.
در این نظرسنجی همچنین مشخص شد که ۶۷ درصد از شرکت کنندگان گفتند، بر این باورند که ترامپ مدل خوبی برای فرزندانشان نیست و ۲۹ درصد نیز گفتند که مخالف این نظر را دارند.
گفتند ترامپ نظرسنجی آمریکا همچنین باورند میلادی کنندگان جنسیت‌گرا بی‌ملاحظه پایگاه