برگزیده ها

مازندمجلس: نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: عده‌ای پس از انقلاب سعادت ادامه جهاد را از دست دادند یا استحاله شدند، یا دچار کلک و حقه شدند یا سازش کردند.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان انقلاب که در موزه عبرت ایران برگزار شد، اظهار داشت: عده‌ای پس از انقلاب سعادت ادامه جهاد را از دست دادند یا استحاله شدند، یا دچار کلک و حقه شدند یا سازش کردند. برخی هم دین و شرف و وجدان را به دنیای پست و مطامع دنیوی معامله کردند و باختند. سیاست‌بازها ‌و ساده‌اندیشانی هم بودند که چه مشکلاتی برای علی و یاران علی پیش آوردند.

وی افزود: اما از طرف دیگر چه حماسه‌هایی آفریده ‌شد و چه شگفتی‌هایی که خداپرستان و خوبان از محمد بخارایی ۲۰ ساله تا شهید حججی جوان آفریدند. و اینگونه شد که امروز مستکبران از ما عصبانی هستند و متحیرند که چرا نتوانسته‌اند غلطی انجام دهند.

بادامچیان گفت: طی چهار دهه اخیر همه قدرت‌های شیطانی بزرگ و کوچک با انقلاب اسلامی به مقابله پرداختند و از هر نوع توطئه، مکر، ترور، تحریم و درگیری‌های غیر انسانی، کوتاهی نکردند و راه به جایی نبردند.

وی افزود: هشت سال جنگ بین‌المللی با ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی با عزت و افتخار و حفظ تمامیت ارضی به رسوایی مستکبرین و صدامیان انجامید و قلدران بین‌المللی و مزدوران پلیدشان و صهیونیسم نتوانستند به خواسته‌های خود دست بیابند.

بادامچیان با بیان اینکه ۴۰ سال استقامت و فداکاری به علاوه ۱۶ سال مبارزه و مقاومت، کار ساده‌ای نبود و نیست، گفت: دشمنان، معاندان و مخالفان داخلی و خارجی و میکروب‌ها و شبکه‌های نفوذی فراماسونری و صهیونیستی تا حد کلاهی و کشمیری، ۲۴ ساعته در عداوت و کینه‌ورزی، کشتار مردمی و شکنجه‌های مهیب و زندان‌های طولانی مدت، و انواع فشارها و فریبکاری‌ها هیچ کوتاهی نکرده‌اند.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اینجا، موزه عبرت، شکنجه‌گاه اصلی طاغوت و حامیانش آمریکا، انگلیس، اسرائیل بود. من صدای رهبر انقلاب را در این زجرگاه استکبار شنیده‌ام که با صلابت و شهامت، دشمنان را در اعماق می‌شکست. هنوز زمزمه عاشقانه و عارفانه همه شهیدان و شهیدان زنده در این فضا موج می‌زند.

وی افزود: امروز نیمی از راه را آمده‌ایم. می‌دانیم نیمه دیگر راه سخت‌تر و سخت‌ترین است. پشیمان و مایوس هم نیستیم. همچون رهبرمان سید علی سر تا پا امیدوار هستیم. 

بادامچیان تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد قصور و تقصیرهای عمر رفته را جبران کنیم و حق جهاد را در سال های آینده ادا کنیم. با حل مشکلات، انقلاب اسلامی را به شکوفایی و عظمت و تکامل خواهیم رساند تا کشوری سراسر پاکی و رفاه و عدالت و عزت پدید آید و زمینه ساز حکومت عدل و قسط جهانی و ظهور منجی بشریت مساعد شود.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: با امام و یارانمان عهد می‌بندیم که در دهه آینده، حزب موتلفه اسلامی را در جهت حزبی نمونه و شایسته اعتماد رهبر و ملت در ادامه امور بسازیم تا مجلس و دولتی ارزشی، مردمی، کارشناس، و شجاع و سازش‌ناپذیر و شایسته‌محور شکل بگیرد.

وی گفت: در این مسیر همه باطل‌گرایان و ضد ارزش ها، هر نوع مقابله و جنگ و توطئه و مکر و حیله را به کار می‌گیرند و خوشه‌چینان قدرت‌طلب هم فرصت‌طلبی خواهند کرد.

انقلاب اسلامی بادامچیان موتلفه مرکزی شورای ادامه دشمنان بین‌المللی کوتاهی مردمی شهیدان آینده خواهیم توطئه مقابله تجلیل پیشکسوتان اظهار مراسم امروز افزود عده‌ای