برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس پلیس‌ راه استان زنجان از بازگشایی آزاد راه‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز خبر داد و گفت: تنها محور دندی به تخت سلیمان مسدود است.

مازندمجلس:
سرهنگ اصغر شیرمحمدی با بیان اینکه تردد در آزادراه های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز بدون مشکل در حال انجام است، افزود: آزادراه‌ های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز که از بامداد روز یکشنبه بر اثر بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.
فرمانده پلیس راه زنجان گفت: ترافیک در آزادراه زنجان - قزوین سنگین گزارش شده است و عبور و مرور خودروها به کندی انجام می‌شود.
شیرمحمدی تأکید کرد: رانندگان حتماً برای تردد در گردنه‌های کوهستانی دقت کنند و تمهیدات گرمایشی را در دستور کار قرار دهند.
وی افزود: مردم به‌محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها باخبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.
همچنین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از امدادرسانی به بیش از ۹ هزار و ۳۶۰ مسافر در راه مانده در جاده‌های استان زنجان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.
شهرام میرزایی  از امدادرسانی به بیش از ۹ هزار و ۳۶۰ مسافر در راه مانده در جاده‌های استان زنجان خبر داد و افزود: این تعداد مسافر طی ۷۲ ساعت گذشته توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان زنجان امدادرسانی شدند.
وی اظهار کرد: ۵ هزار و ۹۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در حسینیه‌ها و مساجد استان اسکان داده شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان گفت: برای امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک ۸۳ تیم عملیات با ۳۴۱ امدادگر و ۳۲ دستگاه آمبولانس، ۱۷ دستگاه خودرو نجات و ۳۳ دستگاه خودرو کمک دار به کار گیری شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان به طرح زمستانی هلال‌احمر استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۱۶ پایگاه عملیاتی هلال‌احمر با ۸۰ امدادگر، ۴۰ دستگاه خودروی آمبولانس و پشتیبانی در طرح زمستانی جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر استان زنجان حضور دارند.
زنجان استان هلال‌احمر جمعیت قزوین دستگاه مسافر امدادرسانی افزود تبریز کولاک امدادگر گرفتار شیرمحمدی آمبولانس زمستانی خودرو اینکه مانده همچنین باخبر بازگشایی گزارش جاده‌های آزادراه گذشته